تعجب حقیقی از لیست تیم ملی/ من هم باید مسافر روسیه باشم!

دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال در جام جهانی 2014 از عدم دعوت خود به اردوهای تیم ملی به شدت ناراحت است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، علیرضا حقیقی، سورپرایز کارلوس کی‌روش در جام جهانی 2014 بود که به یکباره مسافر برزیل شد و در هر 3 دیدار مرحله گروهی جام جهانی، دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران لقب گرفت.

پس از خداحافظی ناگهانی سید مهدی رحمتی، سرمربی تیم ملی از رحمان احمدی در ترکیب اصلی تیم ملی بهره برد. این دروازه‌بان هم با ثبت 3 کلین‌شیت مقابل قطر، لبنان و کره جنوبی نقش مهمی را در صعود ایران به جام جهانی 2014 ایفا کرد اما ناگهان حقیقی به انتخاب اول کی‌روش بدل شد.

حقیقی در جام ملت‌های آسیا 2015 هم دروازه‌بان شماره یک تیم ملی بود اما کم کم جای خود را به علیرضا بیرانوند داد. در جدیدترین لیست تیم ملی یک سورپرایز دیگر وجود داشت و امیر عابدزاده برای اولین بار شانس حضور در اردوی تیم ملی را پیدا کرد. شنیده می‌شود حقیقی از این اتفاق بسیار ناراحت و البته متعجب است، چرا که انتظار داشته حداقل در فهرست نهایی تیم ملی برای سفر به روسیه حضور داشته باشد. باید دید در نهایت از میان علیرضا بیرانوند، محمد رشید مظاهری و امیر عابدزاده چه کسی در جام جهانی به میدان خواهد رفت؛ البته اگر اتفاق جدید دیگری رخ ندهد.

604

کد خبر: 868041

وب گردی

وب گردی