باغ کتاب تهران امکانات ویژه‌ای به دانشجویان دانشگاه تهران ارائه می‌کند

باغ کتاب تهران از این پس امکانات ویژه‌ای را در اختیار دانشجویان دانشگاه تهران قرار می‌دهد. بر اساس تفاهم‌نامه‌ فی مابین معاونت فرهنگی دانشگاه تهران و باغ کتاب تهران، از این پس مجموعه باغ کتاب تهران امکانات و تخفیفات ویژه‌ای را به دانشجویان دانشگاه تهران، ارائه خواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از دانشگاه تهران؛ باغ کتاب تهران از این پس امکانات ویژه‌ای را در اختیار دانشجویان دانشگاه تهران قرار می‌دهد. بر اساس تفاهم‌نامه فی مابین معاونت فرهنگی دانشگاه تهران و باغ کتاب تهران، از این پس مجموعه باغ کتاب تهران امکانات و تخفیفات ویژه‌ای را به دانشجویان دانشگاه تهران، ارائه خواهد کرد.

بر اساس این تفاهم‌نامه، دانشجویان معرفی شده از سوی معاونت فرهنگی دانشگاه تهران می‌توانند از تالار علم نوجوان و تالار علم کودک با ۷۰ درصد تخفیف استفاده کنند.

همچنین، سالن همایش باغ کتاب تهران با ظرفیت ۱۲۰ نفر برای برگزاری همایش‌های دانشجویی با تخفیف ۱۰۰ درصدی، به صورت رایگان در اختیار دانشجویان دانشگاه تهران قرار می‌گیرد.

بر مبنای تفاهم صورت گرفته استفاده از باشگاه رباتیک باغ کتاب تهران برای دانشجویان دانشگاه تهران با تخفیف ۵۰ درصدی و بازدید از گالری باغ کتاب و نمایشگاه قرآن و خلقت نیز رایگان خواهد بود.

گفتنی است، استفاده از ۵ سالن سینمای در حال راه‌اندازی باغ کتاب تهران نیز، پس از بهره‌برداری با ۵۰ درصد تخفیف برای دانشجویان دانشگاه تهران امکان‌پذیر خواهد بود.

لازم به ذکر است، نحوه ثبت نام و بهره‌مندی از این امکانات و نیز شرایط استفاده از تورهای ویژه دانشگاه تهران برای بازدید از باغ کتاب تهران، به زودی از سوی اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران به اطلاع دانشگاهیان دانشگاه تهران خواهد رسید.

کد خبر: 868070

وب گردی

وب گردی