مرکز مطالعات راهبردی ارتش یکی از مراکز تحول آفرین است

فرمانده کل ارتش گفت: مرکز مطالعات ارتش یکی از سازمان‌های تحول آفرین است که از اندیشه صاحب نظران در جهت اعتلای نیرو‌های مسلح استفاده می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز ، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در مراسم معارفه رئیس جدید مرکز مطالعات راهبردی آجا، اظهار کرد: مرکز مطالعات یکی از سازمان‌های تحول آفرین و مسیرساز است که از اندیشه و نظر صاحبان فکر و ایده در جهت اعتلای ارتش و نیرو‌های مسلح استفاده می‌کند.

وی در ادامه تصریح کرد: تفاوت اساسی این مرکز با دیگر بخش‌ها در این است که همه برنامه‌ها و راهبرد‌های آن جزء به جزء مبتنی بر تدابیر و رهنمود‌های فرمانده معظم کل قوا است و اگر در طول حیاتش بتواند تنها یک ایده و تفکر خلاق که مبدا تحول باشد را ایجاد کند به هدفش رسیده است.

سرلشکر موسوی در ارتباط با حکم صادر شده از سوی فرمانده معظم کل قوا به امیر پوردستان به عنوان رئیس جدید مرکز مطالعات راهبردی آجا گفت: این حکم مبارک از دو جنبه دارای اهمیت است؛ اول اینکه اهمیت مرکز مطالعات را نشان می‌دهد و دوم بیانگر شخصیت و توانایی امیر پوردستان است که مورد عنایت خاص حضرت آقا بودند و هستند.

وی در پایان ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی و ارزشمند امیرپوردستان در مسئولیت های قبلی، برای وی در مسئولیت جدید آرزوی توفیق کرد.

کد خبر: 868072

وب گردی

وب گردی