اسکان زائران اربعین  در صورت خستگی در مسیر بازگشت / پیش بینی یک وعده غذای گرم برای زائران

​سخنگوی ستاد مرکزی اربعین گفت: در صورت معطلی، یک وعده غذای گرم برای زائران اربعین حسینی در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان شهریار حیدری گفت: روند بازگشت زائران اربعین حسینی به نسبت سال‌های گذشته نظم بیشتری پیدا کرده و اکنون شاهد هستیم که زائران بدون مشکل وارد شهر‌های مرزی می‌شوند.

وی افزود: زائران اربعین حسینی بعد از حضور در شهر‌های زیارتی عراق، اقدام به ماندن در این شهر‌ها نکرده و اکنون تعداد قابل توجهی از زائران به کشور بازگشته اند.

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین با اشاره به فراهم شدن شرایط به منظور اسکان و تغذیه زائران اربعین حسینی خاطرنشان کرد: زائران در صورتی که به دلیل خستگی توان بازگشت به شهر‌های خود را نداشته باشند می‌توانند در شهر‌های مرزی از امکانات تغذیه و اسکان بهره‌مند شوند.

حیدری از دپو شدن بیش از ۲ هزار اتوبوس در شهر‌های مرزی خبرداد و تصریح کرد: برای سرعت بخشیدن به بازگشت زائران، بیش از ۲ هزار دستگاه اتوبوس در شهر‌های مرزی دپو شده تا بدون هیچ وقفه، کار انتقال زائران انجام شود.

وی با اشاره به همکاری شهرداری‌های تهران، مشهد و کرج با مسئولان حمل و نقل کشور عراق گفت: هزار و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس به همت شهرداری‌های شهر‌های تهران، کرج و مشهد به خاک کشور عراق برده شده تا زائران در حمل و نقل با مشکل مواجه نشوند.

700

کد خبر: 868225

وب گردی

وب گردی