کنگره فوتبال کلینیک با سخنرانی برانکو در تهران برگزار می‌شود

کنگره سه روزه فوتبال کلینیک با کوشش مرکز پزشکی ایفمارک و با حضور سرمربیان لیگ برتری از فردا به مدت سه روز در تهران کار خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، اولین کنگره فوتبال کلینیک با همت زهره هراتیان مدیر مرکز پزشکی - ورزشی ایفمارک از فردا در تهران برگزار خواهد شد و در این کنگره درخصوص علوم مختلف فوتبال بحث و بررسی صورت خواهد گرفت.

این کنگره برای اولین بار در آسیا برگزار می‌شود و متخصصان علمی- ورزشی زیادی از نظیر رئیس کمیته پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا که عضو کمیته پزشکی فیفا هم هست، رئیس کمیته پزشکی کنفدراسیون فوتبال آفریقا و ... شرکت خواهند کرد. همچنین اساتید علوم مختلف ورزشی در این کنگره، کارگاه‌های مختلفی را برگزار خواهند کرد.

مسائل علمی فوتبال، تجهیزات نوین ورزشی و ... از جمله مواردی است که در این کنگره سه روزه در تهران و مرکز سالن همایش‌های رازی برگزار می‌شود.

همچنین از برانکو سرمربی پرسپولیس، شفر سرمربی استقلال و سایر مربیان لیگ برتری برای حضور در این کنگره سه روزه دعوت به عمل آمده است که البته به نظر می‌رسد با سفر شفر همراه با استقلال به کیش وی نتواند در این کنگره حاضر شود.

این کنگره علمی از فردا و به مدت ۳ روز در تهران برگزار خواهد شد و برانکو یکی از سخنرانان حاضر در این کنگره خواهد بود.

604

کد خبر: 868434

وب گردی

وب گردی