اعتصاب شاگردان ویسی همچنان ادامه دارد

اعضای تیم فوتبال استقلال خوزستان با وجود حضور مسئولان باشگاه و تهدیداتی که مبنی بر جریمه در صورت عدم شرکت در تمرینات انجام دادند امروز هم راضی به تمرین نشدند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بازیکنان استقلال خوزستان از روز دوشنبه دست به اعتصاب زدند و در تمرینات حضور نیافتند. در همین راستا مسئولان باشگاه استقلال خوزستان و مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان با انجام مصاحبه‌ای ضمن اعتراض به رفتار بازیکنان این تیم اعلام کردند هر کسی که از روز جمعه در تمرینات حاضر نشود با جریمه باشگاه روبرو خواهد شد.

با وجود اینکه امروز عبدالنبی شولی سرپرست باشگاه و یعقوب پیری قائم مقام استقلال خوزستان در محل تمرین حضور یافتند بازیکنان استقلال خوزستان بازهم راضی به انجام تمرین نشدند و به اعتصاب خود ادامه دادند باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقی در مورد باشگاه استقلال خوزستان که این روزها با مشکلات فراوانی است رخ می‌دهد.

درحالی که کادرفنی در تمرین حضور یافته بود بعد از صحبت های شولی در جمع، بازیکنان به این جمع بندی رسیدند تا زمانی که حق و حقوق خود را دریافت نکردند تمرین نکنند و بدون توجه به قول و صحبت های مسئولان تیم راضی به انجام تمرین نشدند.

604

کد خبر: 868540

وب گردی

وب گردی