«اتاق شتاب» فرصتی برای راهنمایی سریع، فشرده و کاربردی استارتاپ‌ها

«اتاق شتاب» فرصتی ویژه برای دریافت مشاوره و منتورینگ سریع، فشرده و کاربردی است که در پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی ایجاد شده است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، «اتاق شتاب» فرصت ارائه ایده و دریافت مشاوره و منتورینگ کوتاه‌مدت، فشرده و کاربردی است که در آن استارتاپ ها باید به‌سرعت و در مدت‌زمانی کوتاه ایده و طرح خود را به‌صورت اختصاصی برای یک منتور مطرح کنند و جهت رفع اشکالات استارتاپ خود از آن منتور مشاوره بگیرند.

منتورهایی که در این رویداد حضور دارند خود در ایجاد و توسعه کسب‌وکارهای بزرگ و معتبر، نقش‌های مهم داشته‌اند و مشاورانی نام‌آشنا و با تجربه هستند که برای ملاقات با آن‌ها و استفاده از تجربیاتشان برای هرکسی به‌سادگی امکان‌پذیر نیست.

این رویداد فرصتی کم‌نظیر و شاید تکرار نشدنی را برای استارتاپ ها و صاحبان کسب و کارهای نوپا در استان آذربایجان شرقی فراهم می‌کند تا در فضایی رودررو با افراد با تجربه، مشاوران، بنیان‌گذاران و منتورهای برتر زیست‌بوم کارآفرینی ایران به صحبت و گفتگو بپردازند و از راهنمایی‌های آن‌ها در جهت بهبود کسب‌وکار خود استفاده کنند.

حوزه‌های مشاوره «اتاق شتاب» ایده پردازی و ارزیابی ایده‌ها، کشف نیازهای موجود در بازار، تیم سازی و کار تیمی، راه‌اندازی و شکل‌دهی به استارتاپ ها، شتابدهی استارتاپ ها، توسعه کسب‌وکار، مذاکره با سرمایه‌گذار و جذب سرمایه است.

در «اتاق شتاب»، هر تیم در یک چرخه منتورینگ می‌تواند از مشاوره‌های ۶ منتور در ۶۰ دقیقه استفاده نمایند که در طی نمایشگاه ربع رشیدی تبریز ۴ چرخه اتاق شتاب برگزار خواهد شد.

منتورها در هر چرخه منتورینگ از تخصص‌ها و مهارت‌های مختلف هستند و در نتیجه می‌توان در همان یک ساعت، بخش زیادی از موضوعات را پوشش داد. البته این به اعضای تیم استارتاپی بستگی دارد که چگونه از این فرصت ویژه بیشترین استفاده را ببرند.

«اتاق شتاب» 20 و 21 آبان ماه در حاشیه پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی در نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.

پنجمین نمایشگاه و جشنواره فناوری‌های نو و پیشرفته ربع رشیدی با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، 20 تا 24 آبان ماه 96 در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.

کد خبر: 868581

وب گردی

وب گردی