اعزام دانشجویان معظم شهداء و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان  به اردوی زیارتی مشهد مقدس

با همکاری و مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوکان؛ دانشجویان معظم شهداء و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان به سفرزیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.


به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان، در این سفر زیارتی که با همکاری و مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوکان انجام شد دانشجویان معزز شاهد و ایثارگر به زیارت علی ابن موسی الرضا (ع) مشرف شدند.
حمید احمدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوکان در مزار شهدای شهرستان بوکان ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان گفت : این اردو با هدف توسعه اخلاق و معنویت و تعمیق و نوسازی معنوی بر مبنای آموزه های قرآن کریم و بالا بردن روحیه نشاط و شادابی در بین دانشجویان برگزار شده است.
وی در ادامه افزود: جهت ارتقای کیفیت خدمات آموزشی ارائه شده در این اردو برنامه های متنوعی با حضور اساتید اخلاق برجسته کشوری در مشهد مقدس برای دانشجویان در نظر گرفته شده است
حضور در زیارتگاه ها، بازدید از موزه حرم رضوی و بازدید از تفرجگاه ها و بازار و برگزاری مسابقه کتبی از برنامه های جانبی این سفر زیارتی خواهد بود.
این اردو با حضور 19نفر از دانشجویان شاهد و ایثارگر واحد بوکان و به مدت چهار روز به این سفر زیارتی اعزام و روز سه شنبه 23 آبان ماه به بوکان بازخواهند گشت.
مراسم بدرقه این دانشجویان در مزار شهدا شهرستان بوکان برگزار شد که در پایان این مراسم نیز حاضرین با نثار فاتحه، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی در این شهرستان را گرامی و به مشهد مقدس اعزام شدند.

کد خبر: 868655

وب گردی

وب گردی