واکنش فرماندار ملایر به انتقادات اخیر/ تغییر مدیران در سطح شهرستان از اختیارات فرماندار است

فرماندار ملایر در واکنش به انتقادات اخیر به وی درباره تغییر در مدیران این شهر گفت: تصمیم در تغییر مدیران در اختیار فرماندار است که تشخیص بدهد چه کسی برای آن سِمت مناسب تر است.

عبدالعظیم رضایی فرماندار ملایر در واکنش به انتقاداتی نسبت به تغییرات مدیریتی شهرستان ملایر توسط فرماندار در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: تنها تغییر مدیریتی که داشتیم این است که رئیس منابع طبیعی شهرستان ملایر به سِمت رئیس جهاد کشاورزی تغییر کردند.

وی در توضیح این تغییر مدیریتی در شهرستان گفت: مدیرکل منابع طبیعی شهرستان فردی را معرفی کردند اما فرد معرفی شده را تایید نکردم و در رابطه با شخص دیگری برای انتخاب این عنوان صحبت شد.

فرماندار ملایر در ادامه گفت: انتقادها شاید مبنا بر آن بوده که چرا فرد معرفی شده را تایید نکرده ام که باید بگویم این موضوع در اختیار من است که تشخیص بدهم چه کسی برای آن سمت مناسب تر است.

رضایی گفت: حتی با نمایندگان شهرستان هم صحبت داشته ایم که آنها هم با نظر من موافقت کردند و اظهار داشتند.

به گزارش ایسکانیوز، در روزهای گذشته انتقاداتی نسبت به تغییرات مدیریتی شهرستان ملایر توسط فرماندار صورت گرفته بود که در این انتقادات اظهار شده که مدیران در زمان خیلی کمی سریعا تغییر می کنند که این موضوع از اشتباهات فاحش مدیریت اجرایی شهرستان است.

یکی از منتقدان نسبت به این تغییرات گفته بود که فرماندار ملایر با اقدامات خودسرانه و نگاه جانبدارانه اقدام به جابجایی مدیران می‌کند و در صورت ادامه این رویه از سوی فرماندار ناگزیر به شکستن سکوت و استفاده از تریبون مجلس و قدرت نمایندگی با سؤال از وزیر مربوطه هستیم.

همچنین گفته شده است که استاندار قول دادند که این نقیصه برطرف شود این کج‌سلیقیگی‌ها و برخوردهای غیرمنطقی در عزل و نصب مدیران کنار گذاشته خواهد شد.

901/900

کد خبر: 868739

وب گردی

وب گردی