12 هزار اتوبوس برای بازگشت زائران اربعین در نظر گرفته شد/ قیمت بلیت 10 درصد کاهش یافت

رییس اتحادیه شرکت های مسافری گفت: براساس پیش بینی ها و برنامه ریزی هایی که از قبل صورت گرفته بود، تعداد 12 هزار اتوبوس برای بازگشت مسافران در نظر گرفته شده است.

احمدرضا عامری، رییس اتحادیه شرکت های مسافری در گفت و گو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز با اشاره به آخرین وضعیت بازگشت زائران اربعین گفت: قیمت بلیت تا 15 آبان ماه به دلیل حجم بالای مسافران افزایش یافت، اما از این تاریخ به بعد، قیمت ها با کاهش 10 درصدی همراه شد و به نرخ های اعلام شده در سال 95 بازگشت.

او در ادامه بیان کرد: در این دوران مشکلات بسیار زیادی بر سر راه مسافرین اربعین وجود داشت اما با این وجود، مسافران گلایه های بسیاری را درخصوص افزایش نرخ بلیت داشتند و دیگر معضلات موجود در این دوران را نادیده گرفتند.

عامری با اشاره به نارضایتی مسافران درخصوص فروش اینترنتی بلیت گفت: با توجه به اینکه برگشت مسافران در مرز صورت می‌گیرد، بنابراین امکانات لازم در این منطقه فراهم نیست و مشکلات بسیاری در این زمان مانند فروش اینترنتی برای مسافران پیش خواهد آمد.

رییس اتحادیه شرکت های مسافری افزود: علیرغم برنامه ریزی های صورت گرفته جهت بازگشت مسافران باز هم زائران با مشکلات و محدودیت هایی در این منطقه مواجه شدند.

رییس اتحادیه شرکت های مسافری گفت: زمان رفت مسافران با برنامه ریزی های بهتری انجام شد و مسافران به راحتی از طریق فضای مجازی، تلفن و پایانه های مسافربری اقدام به خرید بلیت کردند، اما با توجه به اینکه ارزیابی دقیقی برای زمان بازگشت مسافران ارائه نشده بود، بنابراین مسافران از طریق اتوبوس های دپو شده مجبور به بازگشت هستند.

او به تعداد اتوبوس های درگیر برای بازگشت مسافران تاکید کرد و اظهار داشت: در حال حاضر آمار دقیقی در این خصوص در اختیار ما نیست اما براساس پیش بینی ها و برنامه ریزی هایی که از قبل صورت گرفته بود تعداد 12 هزار اتوبوس برای بازگشت مسافران در نظر گرفته شده است.

عامری افزود: با توجه به محدودیت در تعداد ناوگان و حجم بالای بازگشت مسافران دیگر مسیرها با محدودیت تردد مواجه شدند.

401

کد خبر: 868740

وب گردی

وب گردی