ایجاد گشت مشترک به منظور شناسایی متصرفان اراضی ملی/ تعقیب قضایی ادارات متخلف در صورت مسامحه

میرحسینی دادستان صومعه سرا گفت:مقرر شد ظرف یک ماه گشت مشترکی به منظور شناسایی افرادی که به تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی و تالاب و بستر رودخانه و برداشت غیرمجاز شن و ماسه و تغییر کاربری غیر مجاز اقدام کرده‏‌اند؛ ایجاد شود.

به گزارش ایسکانیوز ،میرحسینی دادستان صومعه سرا از ایجاد گشت مشترک نسبت به شناسایی متصرفان اراضی ملی خبر داد و گفت: همچنین دستگاه‌های خدمت‎رسان و ادارات مربوطه که برخلاف قانون آب، برق و گاز در اختیار متصرفین قرار دهند، به اتهام اهمال و مسامحه در انجام وظایف قانونی تحت تعقیب قرار خواهد گرفت.

میرحسینی دادستان صومعه سرا با تاکید بر اهمیت مبارزه با زمین خواری اظهار کرد: مقرر شد ظرف یک ماه گشت مشترکی به منظور شناسایی افرادی که به تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی و تالاب و بستر رودخانه و برداشت غیرمجاز شن و ماسه و تغییر کاربری غیر مجاز اقدام کرده‏‌اند؛ ایجاد شود.

وی ادامه داد: همچنین در مورد دستگاه‌های خدمت رسان که برخلاف قانون آب، برق و گاز در اختیار متصرفان قرار داده اند اقدام مقتضی معمول صورت گیرد و بلافاصله به دادسرا گزارش شود.

میرحسینی در پایان گفت: ضمناً متذکر می‌شود چنانچه پس از اتمام مهلت فوق مواردی از جرائم مذکور مشاهده شد، مسئول اداره مربوطه به اتهام اهمال و مسامحه در انجام وظایف قانونی تحت تعقیب قضایی قرار گیرد.

میزان

705

کد خبر: 868780

وب گردی

وب گردی