خدمات شایسته دانشجویان واحد علوم و تحقیقات به زائرین اربعین حسینی

حجت الاسلام ذاکر: موکب جهان اسلام گامی موثر برای وحدت مسلمانان است. دانشجویان بسیجی واحد علوم و تحقیقات در ایام اربعین به هزاران نفر از زائرین امام حسین (ع) خدمات شایسته ارائه کردند.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام حجت اله ذاکر معاون فرهنگی دانشجویی این واحد روز پنجشنبه 18 آبان ماه با حضور در موکب دانشجویان جهان اسلام ضمن بازدید از نحوه خدمات رسانی دانشجویان واحد علوم و تحقیقات به زائرین اربعین، از خدمات شایسته دانشجویان بسیجی واحد علوم و تحقیقات تقدیر کرد.

وی در این خصوص خاطرنشان کرد: در موکب دانشجویان جهان اسلام که به همت بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی و با حمایت دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برپا شد، به هزاران نفر از زائرین امام حسین (ع) خدمات ارزنده فرهنگی، مذهبی، پزشکی، اسکان و پذیرایی ارائه شد.

معاون فرهنگی دانشجویی واحد علوم و تحقیقات افزود: در این موکب که بزرگترین موکب دانشجویی در مسیر حله به کربلا مطابق عمود 1397 بوده است، 80 نفر از دانشجویان بسیجی واحد علوم و تحقیقات حدود 10 روز فعالیت کرده و به زائرین اربعین خدمات رسانی کردند.

حجت الاسلام ذاکر تصریح کرد: در این موکب ، دانشجویانی از کشورهای یمن، پاکستان، افغانستان، لبنان و سایر کشورهای اسلامی حضور یافته و با برپایی مراسم های فرهنگی و مذهبی در جهت وحدت مسلمانان قدم های موثری برداشتند و به تبادل نظر با یکدیگر پرداختند.

وی با بیان اینکه در موکب دانشجویان جهان اسلام همه روزه صبح ها از زائرین اربعین پذیرایی به عمل آمده و تعداد کثیری از زائرین اسکان داده شدند، ادامه داد : در این موکب، دو مرکز خدمات پزشکی دائر و در طول ایام اربعین به زائرین حسینی خدمات پزشکی ارائه شد.

حجت الاسلام ذاکر افزود: این تجربه نشان داد واگذاری برنامه های وسیع فرهنگی به جوانان متعهد و انقلابی و اعتماد به آنها، نتایج فوق العاده ای به همراه خواهد داشت و موجبات رضایت حضرت باری تعالی را فراهم خواهد آورد.

کد خبر: 868917

وب گردی

وب گردی