لایحه حمایت از حقوق معلولان منتظر بررسی در صحن علنی مجلس

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور از پایان بررسی لایحه بازنگری شده قانون حمایت از حقوق معلولان خبر داد و گفت: این لایحه به زودی در صحن علنی بررسی و پس از تصویب برای اجرای به دولت ابلاغ خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از تسنیم حسین نحوی‌نژاد با اشاره آخرین وضعیت لایحه بازنگری شده قانون حمایت از حقوق معلولان، اظهار کرد: این لایحه در جلسات متعدد در کمیسیون تخصصی در مجلس و با حضور نمایندگانی از حوزه‌های مختلف و مسئولان بهزیستی مورد برررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کار بررسی لایحه اشاره شده در حال حاضر به پایان رسیده است و ما منتظر هستیم لایحه پس از تایید در کمیسیون تخصصی، در صحن علنی مجلس مطرح شود.

نحوی نژاد در پاسخ به این پرسش که چه زمانی این لایحه در صحن مطرح خواهد شد،گفت: امیدواریم با توجه به نزدیک شدن به روز جهانی معلولان این لایحه توسط هیئت رئیسه صول و در نهایت مورد بررسی قرار گیرد.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد: لایحه اشاره شده دارای مواد بسیاری خوبی است که از جمله می‌توان به بحث اشتغال معلولان و مستمری آنها اشاره کرد.

وی افزود: یکی از برنامه‌های سازمان بهزیستی برای معلولان، توانمندسازی آنها است که در این بخش برنامه ریزی خوبی برای پرداخت وام اشتغال صورت گرفته است.
706

کد خبر: 868988

وب گردی

وب گردی