برگزاری دوره های بین المللی آموزش چاپ سه بعدی در دانشگاه علم و صنعت ایران

دوره های بین المللی آموزش چاپ سه بعدی با مشارکت موسسه زمستک اتریش در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، این دوره ها طی روزهای یکشنبه 21 تا چهارشنبه 24 آبان ماه با حضور 40 نفر برگزار خواهد شد. کلاس های تئوری در محل دانشکده مهندسی مواد و متالورژی و بخش کارگاهی و عملی در مجموعه فن راه ساخت افزایشی برگزار می گردد.
این دوره توسط دکتر جواد زربخش عضو هیات علمی دانشگاه علوم کاربردی کارینتیای اتریش و مدرس بین المللی موسسه زمستک ارائه خواهد شد. تاکنون این دوره ها در بیش از 20 کشور اروپایی، آسیایی و آفریقایی برگزار شده و برای اولین بار در ایران و در دانشگاه علم و صنعت ایران انجام خواهد شد.
همزمان با برگزاری دوره آموزشی، نمایشگاهی از دستاوردهای ش رکت های فعال د زمینه چاپ سه بعدی در ایران در محل فن راه ساخت نمایشی برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه دستگاه های چاپ سه بعدی ساخت داخل به همراه اسکنرهای سه بعدی و تجهیزات جانبی به نمایش درخواهد آمد.
در نهایت سخنرانی با عنوان "چاپ سه بعدی وکارآفرینی؛ مدل های جدید کسب و کار" توسط خانم دکتر امین اخلاقی، مدیر موسسه زمستک برگزار خواهد شد تا دانشگاهیان علم وصنعت ایران با آخرین فعالیتهای تجاری شده و مدل های کسب و کار در حوزه فناوری ساخت آزمایشی( چاپ سه بعدی) آشنا شوند. این برنامه در روز دوشنبه 29 آبان ماه، ساعت 13 تا 15 برگزار خواهد شد.

کد خبر: 869042

وب گردی

وب گردی