حسین کلانی: افتخاری مظلومانه از دنیا رفت/ طاهری مشکلات پرسپولیس را برطرف کرده است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: طاهری کارنامه درخشانی در این چند سال داشته است.

حسین کلانی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز در مورد درگذشت افتخاری گفت: هنوز ما در نوبت هستیم مخصوصا بعضی از رفقای ما که احساس جریحه‌دارشان خیلی بیشتر است . یک کمی کم لطفی شده است.این جبر زمان است و هیچ کاری هم نمی‌شود کرد.مرحوم افتخاری یکی از اسوه‌های فوتبال مملکت ما بود . یک کسی بود که بارها و بارها شادی برای مردم آورد، بارها بارها غرور آفرینی کرد ولی خوب متاسفانه بعد از اینکه وی فوتبال را کنار گذاشت و وارد بازی کار و زندگی شد کسی به او توجه نکرد.


وی افزود: البته این تقصیر همه ما است و متاسفانه واقعا مظلوم از پیش ما رفت و بدون اینکه هیچ وقت توقعی نداشت ، گاهی اوقات ما یک چیزهایی می‌گفتیم اما خود او به خاطر عزت نفسی که داشت به خاطر اینکه خصلتی که در قهرمانان ما هست در بدترین شرایط هیچ وقت مشکلات را به کسی انتقال نمی داد.او با آن همه مشکلاتی که داشت و مسائلی که از نظر به هر حال سلامتی و ... برایش به وجود آمده بود به هر حال تا روز آخر تحمل کرد و حرفی نزد و متاسفانه خیلی مظلوم از کنار ما رفت.


وی در خصوص استعفای طاهری گفت:من هیچ اطلاعی در خصوص استعفای آقای طاهری ندارم .

این پشکسوت در جواب سوالی مبنی بر رفتن طاهری به نفع پرسپولیس است یا خیر گفت: او به عنوان یک مدیر کارنامه بسیار درخشانی در پرسپولیس داشته است. من از کم و کیف قضیه باخبر نیستم که در درون چه می‌گذرد هیچ وقت سعی نکردم زیاد ورود پیدا کنم اما وقتی شما نتایج را می‌بینید و شادی مردم را می‌بینید دلیل بر این است که به هر حال با هر مشکلی که بوده ایشان و مدیریت باشگاه توانستند حق مطلب را ادا کنند، وقتی که ایشان یکی از آن پایه‌های این تشکیلات هستند، یک مقداری خوب مشکل ممکن ایجاد بشود، ان شاءالله با همت سایر دوستان نگذارند به این روندی که هست خللی وارد شود.

600

کد خبر: 869048

وب گردی

وب گردی