چند سفره شدن سلامت مردم/ وجود 28 صندوق بیمه ای ناکارآمد

عضو هیئت رئیسه مجلس در دوره‌های هفتم و نهم مجلس نسبت به چند سفره شدن سلامت مردم گلایه گرد و گفت: مشکل وجود بیش از ۲۰ صندوق بیمه ای ناکارآمد ایراد است و باید درست شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از تسنیم ،شاهین محمدصادقی، درباره معضل وجود 28 صندوق بیمه ای که مهمترین آنها نیز کارامدی لازم برای حمایت بیماران و نیازمندان را ندارند، و به گفته وزیر اسبق بهداشت؛ مسئولان در کشور سفره سلامت مردم را چند تکه کردند، اظهار داشت: غیر از اینکه سفره مردم چند تکه شده است، هزینه سلامت مردم هم بسیار بالاتر می‌رود.

محمدصادقی ادامه داد: همچنین ما چند میلیون نفر داریم که چند دفترچه بیمه دارند همه این بیمه‌ها هزینه‌هایشان را پای دولت و مردم می‌نویسند و آخر هم خدمت مناسبی به مردم داده نمی‌شود.

رئیس اسبق دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تایید مشکلات وجود بیش از 20 صندوق بیمه ای ناکارآمد عنوان کرد: این ایراد است و باید درست شود.

محمدصادقی درباره اینکه نقدی نیز به مجلس وارد است که چرا مجلسی‌ها اول از بیمه خودشان این ساماندهی را شروع نمی‌کنند؟ توضیح داد: بنده که الان مجلس نیستم. ما حداقل گروه پزشکی مجلس همیشه خودشان دفترچه‌های خدمات درمانی داشتند و در بیمارستان‌های خدمتی خودشان درمان می‌شدند.
706

کد خبر: 869079

وب گردی

وب گردی