تجهیزمراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل به سیستم آزمون آنلاین

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل گفت: با اعتبار 200میلیون ریالی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل به سیستم آنلاین برگزاری آزمون تجهیز می‌شوند.

به گزارش ایسکانیوز، محمد پورقلی ظهر امروز در نشستی با فرماندار پارس‌آباد از تجهیز مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان به سیستم آزمون آنلاین خبر داد و اظهار کرد: این تجهیزات با تخصیص 200 میلیون ریال اعتبار و 15 سیستم کامپیوتری راه اندازی می شود تا علاوه بر افزایش سطح امنیت برگزاری آزمون، اعلام نتایج آن نیز در کمترین زمان ممکن صورت گیرد.

وی همچنین به انعقاد قرار داد 56 تفاهم‌نامه برای آموزش کارکنان دستگاه‌های مختلف استان اشاره کرد و افزود: تعهد سالانه اشتغال هزار و 700 نفر در سطح استان محقق شده است.

مدیرکل مرکز فنی و حرفه‌ای استان اردبیل درباره پیگیری همکاری مرکز رشد علم و فناوری استان در پارس‌آباد نیز گفت: این امر در مرکز تخصصی آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان واقع در سربند عملیاتی و اجرایی می‌شود.

پورقلی با اشاره به آموزش 30 هزار کارآموز در سطح فنی و حرفه‌ای استان نیز گفت: از این تعداد هزار و هفتصد نفر در شهرستان پارس‌آباد دوره آموزشی خود را گذرانده‌اند.

در این نشست اکبر صمدی فرماندار پارس‌آباد نیز ضمن تأکید بر اهمیت آموزش برای افزایش مهارت‌ جوانان به منظور کاریابی، خواستار توسعه و افزایش فعالیت مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در شهرستان پارس‌آباد شد.

902

کد خبر: 869093

وب گردی

وب گردی