جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو  در راستای بررسی چالش‌های صنعت آب وبرق برگزار می شود

جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو با مشارکت وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه در راستای پیوند میان صنعت و دانشگاه طی روزهای 26 و 27 آذر ماه در محل پژوهشگاه نیرو برگزار می‌گردد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه نیرو؛ در راستای تجلیل از برترین‌های پژوهش و فناوری وزارت نیرو (به ویژه پژوهشگران و پروژه های پژوهشی برتر) ، برقراری پیوند میان صنعت، دانشگاه و مراکز پژوهشی، نمایش دستاوردها و توانمندی‌های علمی پژوهشگران، تجلیل از دستاوردهای پژوهشی و تجاری‌سازی محصولات فناورانه، بررسی چالش‌های پیش‌رو در حوزه صنعت آب و برق و ارائه راهکارها و نیز تبادل آخرین دستاوردهای حوزه انرژی، جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو با مشارکت وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه طی روزهای 26 و 27 آذر ماه در محل پژوهشگاه نیرو برگزار می‌گردد.

براساس این گزارش، جشنواره با محورهایی چون عرضه عملکردهای مطالعاتی و تحقیقاتی دانشگاه‌ها، موسسات پژوهشی و دستگاه‌های اجرایی، تشویق و تقدیر از پژوهشگران، فناوران، موسسات پژوهشی و دستگاه‌های اجرایی برتر، ایجاد فضای تعامل و تبادل دانش میان صنعت، دانشگاه و مراکز پژوهشی و موسسات دولتی، بسترسازی برای تجاری‌سازی نتایج پژوهش‌ها و طرح‌های فناورانه، ایجاد فضای تعامل میان پژوهشگران و فناوران، رونمایی از دستاوردهای جدید و مستندسازی یافته‌ها و دستاوردهای پژوهشی و فناوری‌های جدید برگزار می‌گردد.

انتخاب فناوران و پژوهشگران برتر و نیز طرح‌های فناورانه برتر از مهمترین بخش‌های این جشنواره است. در این راستا برترین‌ها از میان موسسات پژوهشی و دانشگاهی و دستگاه‌های اجرایی برتر انتخاب می شوند.

شایان ذکر است، همزمان با برگزاری جشنواره، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری و فن بازار برپا خواهد شد و آخرین دستاوردها در این نمایشگاه جهت بازدید علاقمندان ارائه خواهد گردید.

402

کد خبر: 869204

وب گردی

وب گردی