صعود تیم های ملی کانوپولوی ایران به فینال/ گل طلایی عاطفه دار بانوان را نجات داد

تیم های ملی کانوپولوی ایران با پیروزی در بازی های نیمه نهایی به فینال صعود کردند.

به گزارش ایسکانیوز، در مرحله نیمه نهایی مسابقات کانوپولوی قهرمانی آسیا صبح امروز به وقت محلی تیم ملی مردان بزرگسال ایران به مصاف سنگاپور رفت.

نیمه اول این دیدار با وجود بازی پایاپای با نتیجه ٢ بر یک به سود ایران به پایان رسید. در نیمه دوم ملی پوشان کشورمان با ارائه بازی بهتر ٧ بر ٣ پیروز و راهی فینال شدند.

تیم ملی ایران در فینال مقابل به میدان میرود.

در رده سنی زیر ٢١ سال پسران، ایران مقابل مالزی میزبان این دوره از مسابقات قرار گرفت. نیمه اول این دیدار با تساوی ٢ بر ٢ به پایان رسید.

در پایان پسران ایرانی با نتیجه ٨ بر ٥ به برتری رسیدند و به فینال صعود کردند.

تیم ملی بانوان بزرگسال نیز در این مرحله مقابل سنگاپور قرار گرفت. ملی پوشان ایرانی نیمه اول را با نتیجه یک بر صفر واگذار کردند اما در نیمه دوم ایران بازی را به تساوی کشید تا فینالیست با گل طلایی مشخص شود. مهلا عاطفه دار با گل طلایی باعث برتری ٢ بر صفر و صعود ایران به فینال شد.

در رده سنی جوانان هم ملی پوشان دختر کشورمان مقابل سنگاپور قرار گرفتند. تیم ملی ایران با برتری ٦ بر یک به فینال صعود کرد.

ملی پوشان دختران جوان، پسران جوان در فینال با چین تایپه رقابت می کنند. در بخش بزرگسالان مردان با ژاپن رو به رو می شوند و در بخش بانوان ملی پوشان مقابل چین تایپه به آب می زنند.

602

کد خبر: 869207

وب گردی

وب گردی