آرزوی بلندقامت‌ترین ورزشکاران جهان

ملی‌پوش والیبال نشسته کشورمان کسب مدال طلای پارالمپیک را مهمترین آرزوی خود عنوان کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، مرتضی مهرزاد درباره قهرمانی تیم روسیه، یکی از حریفان اصلی ایران در رقابت‌های قهرمانی اروپا اظهار داشت: ما قبلا در تهران با روسیه اردوی تدارکاتی مشترک برگزار کرده‌ایم و باید بگویم که خیلی سختی کشیدیم تا این تیم را شکست دادیم.

وی افزود: روسیه در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت و همانطور که دیدید در رقابت‌های قهرمانی اروپا هم با شکست بوسنی و اوکراین به راحتی به عنوان قهرمانی رسید. البته خوشبختانه هادی رضایی (سرمربی تیم ملی والیبال نشسته) آنجا حضور داشت و آنالیز دقیقی از این تیم در اختیار دارد.

دارنده مدال طلای پارالمپیک ریو در خصوص وضعیت تمرینات خود گفت: اینطور که به نظر می‌رسد، از ماه آینده رقابت‌های لیگ آغاز می‌شود. البته من در حال حاضر روزهای زوج در سالن حاضر شده و به تمرین می‌پردازم تا از آمادگی بدنی فاصله نگیرم.

بازیکن تیم بهزیستی مازندران افزود: قرار است تا آخر این ماه تیم ملی قزاقستان به کشورمان بیاید و چند بازی دوستانه با تیم باشگاهی ما انجام بدهد. این فرصت خوبی برای هر دو تیم است.

مهرزاد در پایان با بیان اینکه امیدوار است روند موفقیت‌های تیم ملی والیبال نشسته تداوم داشته باشد، ادامه داد: در بازی‌های ریو با همت بچه‌های تیم ملی موفق به کسب مدال طلا شدیم. امیدوارم بار دیگر با زحمات بچه ها و کادر فنی بتوانیم ابتدا مدال طلای بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا و سپس پارالمپیک 2020 توکیو را به دست آوریم. این آرزوی قلبی من است.

602

کد خبر: 869254

وب گردی

وب گردی