سخنرانی ساکت در همایش مسئولان آی تی

نخستین همایش مسولین آی تی هیات های استان ها با حضور دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،محمدرضا ساکت در نخستین همایش مسولین آی تی هیات های فوتبال استان های سراسر کشور در مرکز ملی فوتبال عنوان کرد: خوشحالیم در جمع متخصصین آی تی قرار داریم. به مرکز ملی فوتبال خوش آمدید. تلاش بر این داریم در این مرکز با تلاش و کوشش همه جانبه به استاندارهای لازم در ابعاد مختلف برسیم.

وی افزود:اصولا بالندگی و صحت یک برنامه ریزی بدون وجود اطلاعات جامع و روشن قابل انجام نیست. هیات های فوتبال،متولی توسعه فوتبال کشور محسوب می شوند و فدراسیون های محلی هستند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال تصریح کرد: من چند کلیدواژه را درباره هدف برگزاری این نشست بیان می کنم. موضوع بازنگری در برنامه ها و اطلاعات از مباحث جدی در این مقوله است. بازنگری مستمر نیز متکی به داشتن اطلاعات صحیح و تحلیل درست است.مقوله دیگر،بحث طبقه بندی اطلاعات است که بعضا در سیستم فوتبال به آن به درستی نگاه نشده است.بحث بعدی،موضوع امنیت اطلاعات است که در عصر امروز،جایگاه ویژه ای دارد. در بخش بعدی،به اطلاعات فن فوتبال و بازی فوتبال می رسیم.نکته ای که کادر فنی تیم ها و به ویژه بخش آنالیز آنها به دوش می کشند.امروز،در بخش مربیگری موفق در سطح جهان،نبرد،نبرد داشتن اطلاعات مختلف از رقبا، تیم خود، بازیکنان و ...است. بحث بعدی وجود اطلاعات در بخش مدیریت است. پرسش مهمی وجود دارد که آیا می توان در مدیریت امروز فوتبال،بدون در اختیار داشتن اطلاعات،مسیر را به درستی پیمود؟

ساکت ضمن تصریح بر پافشاری مدیران آی تی بر مسولیت‌هایشان، افزود: همانطور که از مسولین کمیته پزشکی فدراسیون انتظار داریم آخرین بحث ها درباره مثلا بحث دوپینگ،آسیب دیدگی ها را اطلاع رسانی کنند، شما هم می بایست سیستم را در حوزه آی تی تبیین و توجیه کنید. به حداقل ها بسنده نکنید و سیستم را هوشیار نگه دارید. این وظیفه مهم و بزرگ شماست.

وی خاطرنشان کرد: 27 هزار نفر بازی ایران و پاناما را از طریق سامانه مای کوجو،تماشا کردند و بر اساس برنامه ای که داریم مسابقات لیگ های پایین تر هم از طریق هیات ها و توسط این سامانه پخش خواهد شد. فدراسیون این هویت را به بخش آی تی هیات ها بخشیده و از شما می خواهیم با توجه به این روند، فضای جدیدی را در فوتبال رقم بزنید.
ساکت خاطرنشان کرد: اقتصاد فوتبال موضوع مهمی است که در هر بخشی باید به آن اشاره کرد. اولین کلید واژه در بحث اقتصاد فوتبال موضوع win-win با اسپانسر است. اینکه حامی مالی به سازمان اعتماد کند گام بزرگی در راه دیده شدن و مطرح شدن آن است که به تداوم همکاری ها می انجامد.نباید نگاه به اسپانسر،نگاه یک بار مصرف باشد.حتما در بحث آی تی هم می توان به بحث اقتصادی توجه کرد.

602

کد خبر: 869426

وب گردی

وب گردی