توافق پرداخت 795 میلیارد تومان برای مصوبات سفر و طرح های گیلان

استاندار گیلان در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان از توافق پرداخت 795 میلیارد تومانی استانداری گیلان با سازمان برنامه و بودجه کشور برای مصوبات سفر و طرح های استان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، مصطفی سالاری در این نشست که صبح امروز با حضور نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در سالن عذیر استانداری برگزار شد با اشاره به استخراج اولویتهای توسعه ای گیلان اظهار داشت: ساختاری در طول ساختار شورای برنامه‌ریزی مبتنی بر موضوعات تخصصی و با هدف برنامه های راهبردی با ارقام مشخص و با مشارکت عمومی و خرد جمعی در حوزه های مختلف گردشگری ، صنعت ، حمل و نقل جاده ای و ریلی و ترکیبی ، ساخت سد و تامین آب شرب و کشاورزی و صنعتی و کارهای اساسی و توسعه ای استان ایجاد شده است .

وی افزود: برنامه های راهبردی با ابعاد مشخص ، هم وضع مشخص و هم وضع مطلوب بزودی توسط مدیران کل دستگاه های اجرایی تهیه خواهد شد و با تشکل کمیته‌ای مباحث توسعه‌ای استان و کارهای اساسی توسعه‌ای مورد بحث و بررسی قرار گرفته و پس از نهایی شدن مبنای کار در بخشهای مختلف قرار می گیرد.

سالاری از توافق پرداخت 795 میلیارد تومانی استانداری گیلان با سازمان برنامه و بودجه کشور برای مصوبات سفر و طرح های استان خبر داد.

نماینده عالی دولت در گیلان خواسته استان را جهت تکمیل کامل پروژه‌های سفر را مبلغ هزار و 500 میلیارد تومان عنوان کرد.

وی تصریح کرد: اهتمام داریم تا با یک حرکت شتابان در مسیر توسعه گیلان با حمایت مردم، کمک گرفتن از صاحبان خرد ، نخبگان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی جلو ببریم و آنچه به مردم قول دادیم به نتیجه برسانیم.

دکتر سالاری خواستار پیگیری جدی مدیران کل دستگاه های اجرایی و بهره‌گیری کمک از ظرفیت نمایندگان در جهت اجرای کامل پروژه‌های قول داده شده به مردم شد و افزود: امیدواریم با تلاش مضاعف پروژه‌های توسعه‌ای استان را در موعد قول داده شده به مردم به نتیجه برسانیم.

استاندار گیلان به بودجه سال 97 نیز اشاره و بیان کرد: پیشنهادات لایحه بودجه 97 را تدوین و به رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تقدیم می کنیم.

وی با قدردانی از زحمات و حمایت‌های دکتر نوبخت ، وی را منشأ اثرگذاری در جهت توسعه استان دانست و افزود: انشاء ا... از حمایت‌ها هرچه بیشتر دکتر نوبخت در جهت توسعه گیلان بهره‌مند شویم.

وی گفت: در این مدت که بنده در گیلان حضور دارم هربار به دکتر نوبخت جهت مسائل توسعه‌ای گیلان مراجعه کردم هیچگاه با دست خالی برنگشتیم.

901

کد خبر: 869431

وب گردی

وب گردی