حجم فلرینگ و مشعل سوزی در پالایشگاه نهم کاهش می‌یابد

رئیس HSE پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با اقدامات اصلاحی و طراحی جدید در آینده بسیار نزدیک، حجم فلرینگ و مشعل سوزی در پالایشگاه نهم پارس جنوبی به صورت بسیار زیادی کاهش خواهد یافت.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، محمود محمدی، رئیس HSE پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست ارزیابی مجوز زیست محیطی این پالایشگاه با حضور رئیس سازمان محیط زیست شهرستان کنگان گفت: جهت کسب گواهینامه مدیریت سبز در حوزه محیط زیست باید مجموعه اقداماتی در این حوزه می باشد را به طور شایسته انجام دهیم.

محمدی در ادامه گفت: پالایشگاه نهم تعهدات زیست محیطی را در زمان ساخت و تکمیل پروژه و اکنون که در حال بهره برداری است را به طور بسیار دقیق و منظم در دستور کار قرار داده است.

او با بیان اینکه اداره محیط زیست کنگان به عنوان متولی امر محیط زیست بر حسن اجرای این اقدامات نیز نظارت دارد اظهارداشت: در راستای صیانت از منابع و محیط زیست کلیه موارد دارای ابهام مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت به نقاط مشترک برای صیانت از محیط زیست رسیدیم.

رئیس HSE پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: در برخی تعهدات مثل راه اندازی سیستم پایش آنلاین که فراتر از تعهدات پالایشگاه می باشد به خوبی انجام شده است.

محمدی تصریح کرد: با برنامه ریزی و جلسات متعدد و در سایه تلاش متخصصان و کارکنان این پالایشگاه موارد بسیار مهمی از قبیل: دنبال کاهش حجم فلرینگ، کاهش مشعل سوزی، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای، مدیریت پسماندها و پساب های صنعتی و تنظیم و طراحی شناسنامه عملکرد زیست محیطی در پالایشگاه نهم را در دستور کار قرار داده ایم.

او در پایان گفت: با تلاش شبانه روزی کارکنان پالایشگاه نهم در آینده بسیار نزدیک، در راستای حفاظت از محیط زیست شاهد دستاوردهای بسیار مهمی در این حوزه خواهیم بود .

402

کد خبر: 869552

وب گردی

وب گردی