کارگاه­ های تخصصی آموزش زبان توسط پروفسور فرانسوی

کارگاه­ های سه روزه تخصصی آموزش زبان، توسط پروفسور کریستیان پورن متخصص فرانسوی آموزش زبان- فرهنگ و نظریه پرداز رویکرد کنشی، در بنیاد سعدی و دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز از بنیاد سعدی، این کارگاه ­های 3 روزه برای کارشناسان آموزش زبان، زبانشناسان و پژوهشگران این حوزه، با همکاری بنیاد سعدی، انجمن علمی زبان فرانسه دانشگاه تربیت مدرس، سفارت فرانسه، انجمن علمی اساتید فرانسه، دانشگاه اصفهان و نشر خاموش برگزار شد.

بر اساس این گزارش، دو کارگاه «مشاهده کلاس در آموزش زبان-فرهنگ» و « اهداف کاربردی ممکن یادگیری زبان- فرهنگ خارجی و روش­ های آموزشی مرتبط معاصر» در بنیاد سعدی برگزار شد.

کارگاه­ های دیگر این پروفسور فرانسوی آموزش زبان-فرهنگ، تحت عنوان «نظریه ­ها و روش شناسی تحقیق در آموزش زبان- فرهنگ»، «رویکرد کنشی» و «ویژگی ­های گرایش به عمل در رویکرد کنشی» در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

بنا بر اعلام این خبر، بنیاد سعدی که رسالت اصلی آن آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان است، در کنار کلاس­ های تربیت مدرس آموزش فارسی، تا کنون کلاس­ ها و کارگاه ­های آموزش زبان و تکنیک­ های آن را با همکاری موسسه­ های مرتبط و انجمن ­های علمی زبان­ های خارجی را برگزار کرده است.

502

کد خبر: 869563

وب گردی

وب گردی