اختتامیه جشنواره "شعر با طعم کتاب"

مجتمع فرهنگی هنری نور همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی، آیین اختتامیه جشنواره "شعر با طعم کتاب" را با حضور شاعران نام آشنا برگزار می کند.

به گزارش ایسکانیوز از مراکز فرهنگی هنری منطقه5، مجتمع فرهنگی هنری نور با همکاری انجمن ادبی ققنوس جشنواره "شعر با طعم کتاب"، با هدف گسترش فرهنگ کتابخوانی و مطالعه، کشف استعدادهای شعری، تجلیل از پیشکسوتان و شاعرانی که پیرامون موضوع کتاب و کتابخوانی شعر سروده اند و هم چنین بهره گیری از توان رسانه ای شعر در راستای گسترش فضای فرهنگی و ادبی را از ابتدای ماه آبان تا بیستم این ماه برگزار کرد.

این جشنواره در دو بخش آزاد و کلاسیک با موضوع کتاب برگزار شد و شرکت کنندگان آثار خود را در این دو بخش به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند؛ پس از بررسی هیأت داوران که متشکل از چهره های ادبی بود، اسامی برگزیدگان مشخص و به دبیرخانه اعلام شد.

آیین اختتامیه این جشنواره فردا دوشنبه 22 آبان ماه ساعت 17 با حضور شاعران نام آشنا و مطرح کشور هم چون حمیدرضا شکارسری، امیر اسماعیلی آذر، بهروز یاسمی و هم چنین نویسنده محبوب و مشهور مصطفی رحماندوست برگزار می شود که از برگزیدگان جشنواره با اهدای لوح و جایزه تقدیر به عمل می آید.

علاقمندان برای شرکت در این مراسم می توانند به فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت اله کاشانی، بعد از تقاطع شهید ستاری، جنب شهر کتاب، مجتمع فرهنگی هنری نور مراجعه کنند.

502

کد خبر: 869608

وب گردی

وب گردی