کرانچار: رحمتی و رفیعی را نمی خواهم/ برنامه ای برای دیدار با استقلالی ها نداشتم/ هدفمان کسب سهمیه آسیا است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:با مهدی رحمتی و سروش  رفیعی مذاکره نکرده ایم و این دو بازیکن در لیستم قرار ندارند.

زلاتکو کرانچار در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز گفت: روز گذشته در اردوی استقلال حضور نداشتم و به طور اتفاقی با شاگردان شفر در هتل برخورد کردم.برای تمدید روادید کار به جزیره کیش آمدم و به زودی به اصفهان بازخواهم گشت.

وی افزود: هیچ برنامه قبلی برای حضور در هتل استقلالی ها نداشتم و زمان زیادی با آبی پوشان همراه نبودم.آنها را پس از بازگشت از تمرین در محل اقامتشان دیدم و این موضوع زمینه ای شد تا با استقلالی ها دیدار کوتاهی داشته باشم.

کرانچار ادامه داد: تیم فوتبال سپاهان عملکرد خیلی خوبی دارد و از نظر تاکتیکی مشکلی نداریم البته اگر دقت کافی و تمرکز مهاجمان در زدن ضربه آخر بیشتر شود می توانیم امتیازات بیشتری کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد: با مهدی رحمتی و سروش رفیعی مذاکره نکرده ایم و این دو بازیکن در لیستم قرار ندارند.این خبر را اولین بار است که از زبان شما می شنوم و برنامه ای برای جذب آنها نداریم.البته این دو بازیکن کیفیت بالایی دارند و احترام زیادی برایشان قائل هستم.

وی اظهار داشت: هدف اصلی مان در لیگ برتر کسب سهمیه جام باشگاه های آسیا است و اگر در این راه موفق و قهرمان شویم به هدف بزرگ تری دست یافتیم و سال آینده با قدرت بیشتری لیگ را آغاز خواهیم کرد.

کرانچار عنوان کرد: تا نیم فصل دوم هیچ برنامه ای برای جذب بازیکن نداریم و پس از اتمام مسابقات لیگ در تعطیلات عملکرد تیم و بازیکنان را ارزیابی خواهیم کرد تا در صورت لزوم بازیکن لازم را جذب کنیم.

گفت و گو: پوریا پورعرب

600

کد خبر: 869625

وب گردی

وب گردی