تازه های  الکترونیک سوره مهر در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

سوره مهر تازه‌ترین امکانات خود در زمینه تولید و توزیع دیجیتال کتاب را در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال عرضه می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز، انتشارات سوره مهر با معرفی برخی از ایده‌های تازه خود در زمینه نشر الکترونیک در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال حاضر شده است.

«فلش بوک» عنوان طرح جدید سوره مهر است که برای اولین بار به مخاطبان عرضه خواهد شد؛ فلش بوک‌ها برای تسهیل در مطالعه کتاب‌های گویا ارائه می‌شود.

بر اساس این امکان تازه با توجه به اینکه فایل‌ها یا سی‌دی و یا dvd ها تنها در دستگاه‌های خاص خود قابلیت اجرا دارند و در همه مکان‌ها نمی‌توان از آن استفاده کرد، بر این اساس محتوای کتاب‌های صوتی روی فلش کارت‌ها عرضه خواهد شد.

این فلش کارت‌ها ۱۶ گیگ خواهد بود و فضای باقی مانده آن مورد استفاده مخاطبان و در دسترس آنها برای جابه جایی فایل‌های مورد علاقه‌شان خواهد بود. ۴ کتاب در بخش بزرگسال و یک مجموعه با سه کتاب در بخش کودک درون آن گنجانده شده است.

«دختر شینا»، «فرنگیس»، «آن بیست و سه نفر»، «وقتی مهتاب گم شد» در بخش بزرگسال و سه کتاب: «رفاقت به سبک تانک»، «مجموعه قصه نمایش کودکان» و «فسقل‌ قصه‌های موتوری» برای کودکان درون این فلش بوک‌ها قرار داده شده است.

سوره مهر همچنین در طول نمایشگاه از محصولات جدید خود در حوزه کتاب دیجیتال را معرفی خواهد کرد که از جمله آنها می‌توان به رونمایی از اپلیکیشن ویدیویی انتشارات با نام تجاری Vidibo، که در این اپلیکیشن محتواهای ویدیویی مرتب با حوزه ی کتاب و فرهنگ عرضه خواهد شد. رونمایی و معرفی اپلیکیشن Story line که نوع جدیدی از اپلیکیشن‌های تعاملی و چند رسانه ای است، آهنگ‌های پیشواز سوره مهر، کتاب‌های گویا، ایلیکیشن های چند رسانه ای جدید و کتاب‌های تعاملی اشاره کرد.

502

کد خبر: 869690

وب گردی

وب گردی