تسهیلات خودرویی تمام قسط با سود 6 درصد در چین/ تولیدات برلیانس به 2 میلیون خودرو رسید

قائم‌مقام مدیرعامل شرکت شینهوا با بیان اینکه تسهیلات خودرو در چین حتی برای خریداران تمام قسط با سود ۶ درصد پرداخت می‌شود، گفت: شرکت‌های خودرویی چین روی انرژی‌های نو سرمایه‌گذاری کلانی را از سال ۲۰۰۷ آغاز کرده‌اند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ شن‌‌یی دستیار مدیرعامل شرکت شینهوا اعلام کرد: تسهیلات خودرو در چین به طور میانگین با سود 4 تا 6 درصد پرداخت می‌شود و مشتریان حتی می‌توانند تمام مبلغ را تسهیلات گرفته و اقساط آن را پرداخت کنند.

شین‌یی گفت: شرکت شینهوا هلدینگ در زمینه تولید، مونتاژ، لیزینگ و خدمات پس از فروش فعالیت می‌کند و توانسته در کنار تولید و مونتاژ محصولات سدان، هاچ‌بک و کراس‌اور مونتاژ و تولید پنج محصول بی‌ام‌و را هم در اختیار بگیرد.

در حال حاضر شرکت شینهوا هلدینگ نمایندگی شرکت برلیانس را دارد و در برج 26 طبقه در شهر شنیانگ چین مستقر است.

به گفته شن‌یی شرکت شینهوا هلدینگ علاوه بر برلیانس نمایندگی فروش خودروسازان صاحب‌نامی مانند جگوار، مرسدس بنز، لندروور، پورشه، مازراتی، رزلویس، بنت‌لی و تویوتا را نیز عهده‌دار است.

در ادامه قائم مقام مدیرعامل شرکت شینهوا به تولید خودرو در شرکت برلیانس اشاره کرد و گفت: این شرکت در سال 2016 افزایش بسیار مناسبی در فروش خودرو داشت و توانست در سال 2017 تولید خود را 1.5 تا 2 میلیون دستگاه افزایش دهد و پیش‌بینی کرده است این رقم را تا سال 2020 به سه برابر افزایش دهد.

او اضافه کرد:‌ خودروهای جین‌بی نوعی ون تولیدی در شرکت برلیانس است که طی سال‌های گذشته توانسته بیش از 50 درصد از سهم بازار خودروی ون چین را در اختیار بگیرد. این ون‌ها بیشتر با کاربری‌های مسافربری، آمبولانس و پلیس تولید می‌شوند که نوعی آمبولانس آن به بازار ایران صادر می‌شود.

به گفته شن‌یی در حال حاضر شرکت شینهوا 80 نمایندگی در سراسر جهان دارد و در یک سال گذشته 100 هزار خودرو فروخته است که بدین وسیله نام خود را در بین 8 شرکت برتر شانگهای ثبت کرده است.

او همچنین گفت: شرکت شینهوا در بخش اجاره خودرو نیز فعالیت دارد و سالانه 9 هزار دستگاه اجاره می‌دهد که بخش عمده آنها برلیانس هستند.

شن‌یی با بیان اینکه از سال 2007 چین در بخش انرژی‌های نو سرمایه‌گذاری‌های کلانی را شروع کرده است، گفت: این شرکت نیز 3 میلیارد یوان در این بخش سرمایه‌گذاری کرده است.

برلیانس شرکت چینی است که با ایران قرارداد دارد پنج مدل خودروی H220 ,H230 ,H320 H330 و C3 در ایران تولید می‌شود. قطعات این خودروها از چین به ایران وارد شده و در شرکت سایپا مونتاژ می‌شود.

منبع: فارس

403

کد خبر: 869796

وب گردی

وب گردی