ترافیک فوق سنگین در دو محور منتهی به مناطق زلزله زده

رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از اعمال ممنوعیت تردد در مسیرهای منتهی به مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد و گفت: متاسفانه در حال حاضر شاهد ترافیک فوق سنگین در دو محور منتهی به مناطق زلزله زده هستیم.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از تسنیم سرهنگ نادر رحمانی ، با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مسیرها و معابر منتهی به مناطق زلزله زده از سوی پلیس راه اظهار داشت: پلیس راه کرمانشاه با توجه به وقوع زلزله شب گذشته در بخش‌هایی از این استان ممنوعیت‌های تردد اعمال می‌کند.

وی ادامه داد: براساس دستورالعمل صادر شده به منظور امدادرسانی هرچه سریعتر به مناطق زلزله زده و ممانعت از تجمع افراد فاقد مسئولیت در این مناطق پلیس راه کرمانشاه اجازه تردد وسایل نقلیه فاقد مسئولیت در محورهای منتهی به مناطق زلزله زده را نخواهد داد و این معابر تنها برای خودروهای امدادرسان قابل استفاده خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اضافه کرد: در حال حاضر متاسفانه شاهد ترافیک فوق سنگین در محور کرند غرب به قصرشیرین و محور دالاهو به سر پل زهاب هستیم و با توجه به اینکه این ترافیک فوق سنگین باعث شده تا یگان‌های امدادرسان و خودروهای امدادی نتوانند به سرعت خود را به منطقه برسانند توصیه موکد پلیس آن است که مردم به مناطق زلزله زده مراجعه نکنند.

سردار رحمانی خاطرنشان کرد: به دنبال تلاش پلیس و اموال راهداری شب گذشته مسیر سر پل زهاب به پاوه و همچنین دالاهو به سر پل زهاب بازگشایی شد ولی بخش‌هایی از معابر روستایی در مناطق زلزله زده از جمله روستاهای در مسیر قصرشیرین به سر پل زهاب و نوسود به دیوان به علت ریزش کوه مسدود هستند و تلاش‌ها برای بازگشایی این معابر ادامه دارد.
706

کد خبر: 869961

وب گردی

وب گردی