آمادگی سازمان بهزیستی برای حمایت از کودکان حادثه‌دیده در زلزله کرمانشاه

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی از آمادگی این سازمان برای حمایت از کودکانی که سرپرستان خود را در زلزله کرمانشاه از دست داده‌اند خبر داد، گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته مددکاران در محل حادثه برای ارائه خدمات به افراد آسیب دیده مستقر شده اند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از تسنیم ،حبیب الله مسعودی فرید با اشاره به جان باختن تعدادی از همطوطنان در زلزله غرب کشور، اظهار کرد: در بدو حادثه، اقدامات لازم برای حمایت از حادثه دیدگان آغاز شد و از بهزیستی استان‌های مجاور برای کمک به افراد آسیب دیده استفاده شد.

وی تصریح کرد: در طی ساعت‌های گذشته،بازدیدی از مراکز سازمان بهزیستی محل نگهدای معلولان،کودکان و سالمندان صورت گرفت و خوشبختانه صدمه‌ای به افرادی که در این مراکز نگهداری می‌شوند، وارد نشده است.

مسعودی‌فرید بیان کرد: بهزیستی استان‌های کردستان، ایلام و لرستان آمادگی لازم را برای کمک به آسیب دیدگان دارند ضمن اینکه اورژانس اجتماعی برای ارائه خدمات فعال شده است.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در ادامه به آمادگی این سازمان برای حمایت از کودکانی که سرپرست خود را در این حادثه از دست داده‌اند اشاره کرد و گفت: علاوه بر این موضوع، ارائه خدمات حمایتی و روانی به آسیب دیدگان در نظر گرفته شده است ضمن اینکه مهدهای کودک‌های سیاری نیز در محل حادثه راه‌اندازی خواهد شد.
706

کد خبر: 869985

وب گردی

وب گردی