به لطف طاهری آرامش به پرسپولیس بازگشت / تمدید با برانکو باید اولویت اصلی باشگاه باشد

پیشکسوت پرسپولیس طاهری را مدیر خوبی دانست و تاکید کرد: در مدتی که طاهری در این باشگاه حضور داشت آرامش به این تیم تزریق شد و قدرت پرسپولیس در این مدت باعث وحشت تیم های روبه‌رو شده بود.

پایان رافت در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، به زلزله زدگان غرب کشور تسلیت گفت و از مسئولین خواست تا هر چه سریع تر به وضعیت مردم گرفتار شده رسیدگی کنند چرا که مردم این منطقه در هشت سال دفاع مقدس هم بیشترین سهم را در دفاع از خاک کشور بر عهده داشتند.

رافت در رابطه با شرایط پرسپولیس که به نظر دچار یک بحران شده است هم خاطرنشان کرد: پرسپولیس دو سال طلایی را پشت سر گذاشت و در این مدت به قدری آماده بود که تمام تیم هایی که رودروی آن ها قرار می گرفتند با ترس از شکست گام به مسابقه می گذاشتند و این مساله حتی در مورد بازی های آسیایی هم صادق بود.

وی ادامه داد: البته پرسپولیس همچنان آماده ترین تیم کشورمان است اما متاسفانه محرومیت باشگاه و طارمی و همچنین استعفای طاهری شرایط را برای این تیم سخت کرده است.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با نظرش در مورد عملکرد طاهری در این مدت نیز تصریح کرد: طاهری مدیر بی حاشیه ای بود که در این مدت آرامش را به این تیم تزریق کرد و در کنار هیات مدیره تمام تلاش خود را در جهت کمک به پرسپولیس انجام دادند، با وجود اینکه یک مدیر غیر فوتبالی بود به بهترین نحو ممکن تیم بزرگی مانند پرسپولیس را مدیریت کرد.

وی ادامه داد: طاهری در این مدت در کنار برانکو پایه گذار ساخت تیم قدرتمندی بودند که موفق شد تا مراحل نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند و همچنین پس از سال ها موفق به کسب قهرمانی در لیگ برتر شدند و به همین دلیل نمی توان از کارنامه او انتقاد کرد.

پیشکسوت پرسپولیس تمدید با برانکو را اولویت هر فردی که سکان مدیریت این تیم را بر عهده می گیرد دانست و تاکید کرد: با توجه به محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی که احتمالا راه گریزی از آن وجود نخواهد داشت باید شاکله این تیم، از جمله بازیکنان و به خصوص کادر فنی که به خوبی با شرایط پرسپولیس آشنا هستند در این تیم، بمانند تا به سلامت از این بحران عبور کنیم.

606

کد خبر: 870065

وب گردی

وب گردی