جان باختن هموطنان موجی از غم و اندوه در سراسر کشور به وجود آورد

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی عراقی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در پی حادثه زلزله استان کرمانشاه پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود محمدی عراقی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در پی حادثه زلزله استان کرمانشاه پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است: حادثه اسفناک زلزله در مناطق مرزی به ویژه استان کرمانشاه که به رقم گزارش‌های اولیه موجب از دست رفتن جان تعداد کثیری از هموطنان عزیزمان شد و جمعی از عزیزانمان مجروح و مصدوم شدند، موجی از غم و اندوه در سراسر کشور به وجود آورد.

در این پیام تصریح شده است: این مصیبت بزرگ را به خانواده‌های عزادار که مورد آزمایش الهی قرار گرفته و همه مردم شریف استان تسلیت عرض می‌کنم و برای جانباختگان غفران و رحمت الهی و برای همه بازماندگانشان اجر و صبر مسئلت دارم.

در این پیام تاکید شده است: سر پل ذهاب، از گله و همان اسم و سلال باباجانی بیشترین خسارت را متحمل شده‌اند و مشکل روشنایی، آب شرب و اسکان مردم و نیز آواربرداری مناطق فرسوده وجود دارد. بدون شک مسئولین و نهادهای ذیربط حداکثر تلاش خود را برای امدادرسانی و کاهش آلام هموطنان عزیز به کار خواهند برد و مردم عزیز استان نیز به یاری عزیزان مصیبت‌زده با هر وسیله ممکن خواهند شتافت.

در این پیام آمده است: اینجانب در اولین فرصت برای عرض تسلیت و مشارکت در این غم بزرگ خدمت عزیزان خواهم رسید و امید است با مقاوم‌سازی مسکن‌های مردم در شهر و روستا در آینده شاهد چنین مصیبت‌هایی نباشیم.

منبع:‌ فارس

کد خبر: 870105

وب گردی

وب گردی