فعالیت بیشتر رسانه ای و حضور در فضای مجازی موزه دفاع مقدس

در کارگروه رسانه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر تعامل بیشتر موزه با رسانه ها و حضور گسترده تر در فضای مجازی و استفاده از ظرفیت های موجود در مجموعه برای رسانه ای شدن بیشتر موزه  وآشنایی مردم با اندیشه های انقلاب اسلامی و ارزشهای دفاع مقدس تاکید شد .

به گزارش ایسکانیوز اولین کارگروه رسانه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور علی اصغر جعفری مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و جمعی از دست اندرکاران و صاحب نظران حوزه رسانه در محل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

علی اصغر جعفری مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در این جلسه با اشاره به ظرفیت های موجود و بکار گیری فناوری های روز دنیا در موزه گفت: ظرفیت های فراوانی در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس وجود دارد که می تواند تاثیر گذاری فراوانی بر نسل جوان داشته باشد.

وی افزود: وظیفه اصلی این کارگروه یافتن شیوه ها و راهکارهایی است که زمینه آشنایی بیشتر مردم خصوصاً نسل جوان را با این مجموعه عظیم فراهم کند.

جعفری تصریح کرد : به رغم تلاش های گسترده ای که در ایجاد و راه اندازی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس صورت گرفته است موزه در میان مردم ناشناخته است و باید تمام تلاش خود را بکار گیریم تا مردم حضور گسترده تر و موثر تری در موزه داشته باشند.

مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: امروز فضای مجازی سهم قابل توجهی از سبد رسانه ای جامعه را به خود اختصاص داد لذا باید از این ظرفیت گسترده برای معرفی اندیشه های انقلاب اسلامی و ارزشهای دفاع مقدس استفاده کرد.

در ادامه طرح افزایش مخاطبین و بازدیدکنندگان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مورد بررسی کارشناسانه قرار گرفت و ادامه بررسی آن به جلسه بعدی موکول شد.

700

کد خبر: 870126

وب گردی

وب گردی