تدبیر مهرآباد برای انتقال مصدومین زلزله غرب کشور

مدیر کل فرودگاه بین المللی مهراباد گفت : بستگان مصدومین به فرودگاه مهرآباد مراجعه ننمایند و به منظور اطلاع از وضعیت بیمار وبیمارستان محل انتقال به ادرس tehran115.ir سایت اورژانس تهران مراجع تا از وضعیت بیمار خود اطلاع یابند.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز: علی رستمی مدیر کل فرودگاه بین المللی مهراباد گفت : بستگان مصدومین به فرودگاه مهرآباد مراجعه ننمایند و به منظور اطلاع از وضعیت بیمار وبیمارستان محل انتقال به ادرس tehran115.ir سایت اورژانس تهران مراجع تا از وضعیت بیمار خود اطلاع یابند.

رستمی تصریح کرد: تسریع در کمک رسانی به زلزله زدگان مناطق غربی کشورمان، یک رمپ اختصاصی در فرودگاه بین المللی مهرآباد ایجاد شده است.

او افزود : تمامی پروازهای امدادی از فرودگاه کشورمان از این رمپ اختصاصی به منظور کمک رسانی به زلزله زدگان کشورمان انجام خواهد شد.

رستمی در خصوص تدابیر لازم برای انتقال مصدومین اعلام نمود با هماهنگی اورژانس تهران حدود 43 دستگاه آمبولانس 4 دستگاه اتوبوس آمبولانس و 3 دستگاه خودرو فرماندهی در ورودی رمپ صها آماده پذیرش مصدومین در فرودگاه مهرآباد می باشند.

رستمی گفت بدلیل عملیاتی بودن فرودگاه مهرآباد وبه منظورجلوگیری از هر گونه تداخل وتاخیر در انجام خدمات فرودگاهی در پروازهای روزانه مهرآباد مصدومین در بدور ورود به فرودگاه مهرآباد با آمبولانس به بیمارستانهای در نظر گرفته شده منتقل می شوند لذا خواهشمند است بستگان مصدومین به فرودگاه مهراباد مراجعه نفرمایند.

او تاکید نمود به منظور اطلاع از وضعیت بیمار وبیمارستان محل انتقال به ادرس tehran115.ir سایت اورژانس تهران مراجع تا از وضعیت بیمار خود اطلاع یابند.

403

کد خبر: 870168

وب گردی

وب گردی