ارسال کمک‌های غذایی به زلزله‌زدگان کرمانشاه

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از ارسال کمک‌های شهرداری تهران به کرمانشاه خبر داد و گفت: ۲ تریلی آب معدنی،۲ کانتینر موادغذایی، ۱۰ آمبولانس از بهشت زهرا و..به مناطق زلزله زده ارسال خواهد شد و در صورت نیاز مجدداً در روزهای آتی کمک ها ادامه خواهد یافت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از تسنیم،احمد صادقی با اشاره به زلزله کرمانشاه، اظهار کرد: شهرداری تهران به عنوان عضو ستاد مدیریت بحران کشور از همان دقایق اولیه با حضور در جلسات ستاد مدیریت بحران، آمادگی خود را برای کمک رسانی به حادثه دیدگان اعلام کرد.

وی تصریح کرد: شهردار تهران نیز در پی این حادثه دستورات لازم را برای خدمت دهی به حادثه دیدگان اعلام کرد که در همین بخش شهرداری تهران اقدام به ارسال 2 تریلی آب معدنی، 4 آمبولانس شهر سالم، 2 کانتینر موادغذایی، 10 آمبولانس از بهشت زهرا، 160 چشمه سرویس بهداشتی، 4 دستگاه بیل مکانیکی و 40 هزار پتو، چادر گروهی همچنین دارو به سرپل ذهاب کرد.

صادقی با بیان اینکه تیمی نیز از شهرداری تهران در محل حادثه حضور خواهد داشت، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده و در صورت درخواست از سوی مسئولان کرمانشاه و ستاد مدیریت بحران کشور، شهرداری تهران در روزهای آتی نیز کمک‌های خود را ارسال خواهد کرد.

705

کد خبر: 870180

وب گردی

وب گردی