پور مختار:  گزارش صد روزه رئیس جمهور به شعارهای کلی خلاصه نشود

عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تصمیم جدی، اساسی و کار ساز که تعدادی را شاغل کند از سوی دولت مشاهده نکردیم و این را به عنوان یکی از نقاط ضعف دولت می دانیم.

محمد علی پور مختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، با اشاره به این که مشکل اساسی حال حاضر کشور و مردم، معضل بیکاری است اظهار داشت: چیزی در این خصوص از طرف دولت در این مدتی که روی کار آمده نمی بینیم .

وی تصریح کرد: تصمیم جدی، اساسی و کار ساز که تعدادی را شاغل کند از سوی دولت مشاهده نکردیم و این را به عنوان یکی از نقاط ضعف دولت می دانیم.

پور مختار با اشاره به رکود حاکم بر کشور و این که این معضل همچنان بر فعالیت های اقتصادی سایه افکنده و باعث مشکلات زیادی برای آن شده است اظهار داشت: بخش های مختلف اقتصادی چه در عرصه بازار و چه در حوزه صادرات نیازمند این هستند که دولت از آن ها حمایت کند.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر بخواهیم قضاوت منصفانه ای داشته باشیم باید گفت دولت کم تر موفق بوده است و امیدواریم با تلاش بیشتر مسئولان شاهد تغییر جدی در عرصه اقتصادی باشیم.

وی با در نظر داشتن این که رئیس جمهور طی چند روز آینده گزارش صد روزه ای از اقدامات دولت ارائه خواهد کرد با توجه به مشکلات بیکاری و اقتصادی در کشور ابراز کرد: توقع همین است که با اطلاعات و آمار جزئی این گزارش بیان شود نه به صورت شعاری کلی گفته بشود و امیدواریم این گزارش را بر این اساس بشنویم و آثار عملی آن را ببینیم.

303

کد خبر: 870197

وب گردی

وب گردی