نوجوان بهایی در بشرویه،مسلمان شد

نوجوان بهایی زاده در شهرستان بشرویه،مسلمان شد.

به گزارش ایسکانیوز، ترانه حسینی منفرد، نوجوان بهایی زاده در شهرستان بشرویه سال ها است که به واسطه زندگی در یک خانواده با دو گرایش مذهبی اسلام از سوی مادر و بهایی ازسوی پدرش روزهای تلخ و سردرگم کننده ای را می گذرانده است.


سردرگمی ترانه باعث می شود تا عزم خود را جزم ‌کند که به سوی تحقیق و مطالعه پیش برود.


ترانه می‌گوید علاقه بسیار زیادی داشتم که با آگاهی کامل دین اسلام را بشناسم، هر کسی در ضمیر قلب خود، حرکت می کند و من از طرف پدر بهایی بودم ولی مادرم مسلمان شده بود و این باعث شد تا شروع به تحقیق کنم.


وی افزود:بعد از سفری که به ترکیه داشتم اتفاقات تلخی برای من پیش آمد و اشتباهاتی که امیدی به درست شدن مشکلم نداشتم ولی در آن فضای سنگین باورم شد که کشور ایران و دین اسلام از هر نظر کامل تر، بهتره و بسیار زیبا و شگف انگیزتر است.


ترانه حسینی منفرد گفت:ولی یک اشتباه بزرگ در زندگی من رخ داده بود و انقدراین اشتباه بزرگ بود که غیر قابل حل شدن می دانستم و نا امید بودم تا اینکه در شب تاسوعای امسال، قلبم به سوی مهر حضرت ابوالفضل هدایت شد تا اینکه در شب تاسوعا دست به دامان آقا حضرت ابوالفضل شدم که کمکم کند تا اشتباه من درست شود و قول دادم با توجه به تحقیقاتم و اطمینانم به دین اسلام مشرف شوم.

پرچم سرخ عاشورا،هدایت گر نوجوان بهایی

ترانه حسینی منفرد، نوجوان بهایی زاده که با ذوق و اشک لحظات اعتماد قلبی به اسلام را بیان می‌کند افزود: علی رغم درد دل ها با حضرت ابوالفضل ولی شب تاسوعا هیچ اتفاقی نیفتاد و شب بعد آن با خودم صحبت می کردم و نا امید بودم که دیدم به صورت معجزه آسایی مشکلاتم حل شد و اینقدر جا خوردم که از حرفم پشیمان شدم و به حضرت ابوالفضل (ع)گفتم قول میدهم مسلمان شوم.


"وی افزود:بعد از این قضیه بیشتر با اعتقادات درونی خودم امیدوارم شدم و با تحقیق و مطالعه بیشتر دریافتم که واقعا دین اسلام یک گلستان و واقعیت است و در فطرت همه نهفته است، از همان کودکی هم علاقه زیادی به اسلام داشته و امروز نیز میخواهم رسما دین اسلام را معرفی کنم و تا می توانم در راه انجام واجباتم تلاش کنم.


ترانه که با شوق وصف ناپذیری از تولد دوباری خود می‌گوید، گفت: این تصمیم بزرگ زندگی ام را در کمال آرامش ذهنی و مطالعه زیاد گرفته ام و آرزویم دیدن کربلای امام حسین است.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

902

کد خبر: 870228

وب گردی

وب گردی