تیم پزشکی از دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه به کرمانشاه اعزام شد / اعزام گروه‌های مشاوره به منطقه زلزله‌زده

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: تمام امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در صورت نیاز در خدمت مردم حادثه دیده قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری با ابراز تاسف در پی حادثه زلزله شب گذشته در منطقه غرب کشور و تسلیت به خانواده های داغدار، اظهار داشت: برای بازماندگان آرزوی صبر دارم و امیدواریم خداوند یاری کند تا آسیب ها و خسارت های این حادثه هرچه کمتر باشد.

وی افزود: طبق گزارش‌هایی که از واحدهای استان‌های زلزله زده رسیده است، در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تلفات جانی به هیچ وجه وجود نداشته و دانشجویانی که در خوابگاه‌ها حضور داشتند، به مکان‌های امن منتقل شده‌اند و در سلامت کامل بسر می‌برند.

کلانتری با اشاره به آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی جهت کمک به مردم زلزله‌زده غرب کشور گفت: مسئولان، کارمندان، دانشجویان و تشکل‌های اسلامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی نزدیک به مناطق زلزله زده، آمادگی دارند با اعلام مسئولان استان کرمانشاه، برای کمک رسانی در مناطق آسیب دیده حاضر شوند.

وی در ادامه اعلام کرد: از طرف معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، تیم مشاوره به دانشگاه‌‌های این مناطق اعزام شده است تا به افرادی که گرفتار مشکلات روحی روانی هستند، کمک کنند که این مصیبت مدیریت شود و آسیب‌ها کمتر باشد.

کلانتری گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه نیز یک تیم پزشکی شامل 12 پزشک و پرستار را به منطقه اعزام کرده است و در صورت نیاز، آمادگی برای اعزام نیروهای بیشتر هم وجود دارد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با آنا با اشاره به اینکه تاکنون درخواستی برای استفاده از امکانات و تجهیزات واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی نزدیک به مناطق زلزله‌زده از سوی مسئولین نشده است، گفت: آمادگی کامل وجود دارد تا هرگونه امکانات موجود دانشگاه‌ آزاد اسلامی در اختیار مسئولان گذاشته شود.

کد خبر: 870281

وب گردی

وب گردی