کوچکی نژاد:حضور دکتر ولایتی در حلب پیام ثبات امنیت در سوریه است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: سفر دکتر ولایتی به سوریه و امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه حلب پیام برقراری ثبات صلح و امنیت را برای مردم سوریه و منطقه به همراه دارد .

جباری کوچکی نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز با اشاره به سفر دکتر ولایتی و امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه حلب گفت : در سوریه با کمک هایی که شد کار داعش تقریبا رو به پایان است و زمان آن رسیده است که به سوریه در بحث بازسازی کمک کنیم و یکی از این راه ها همکاری های دانشگاهی است که می توان در این بین اقدامات خوبی در زمینه تبادلات علمی و تربیت دانشجو انجام شود.

وی با اشاره به این که سفر دکتر ولایتی پیامی برای مردم سوریه و بیگانگان دارد اظهار داشت: در بخش پیامی که به بیگانگان دارد نشان می دهد، سوریه به گونه ای در آرامش است که مردم به کسب و کار و علم آموزی مشغول هستند.

کوچکی نژاد در پایان تأکید کرد: سفر دکتر ولایتی به سوریه و امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه حلب پیام برقراری ثبات صلح و امنیت را برای مردم سوریه و منطقه به همراه دارد .

303

کد خبر: 870295

وب گردی

وب گردی