340 کشته و 4 هزار مجروح در استان کرمانشاه/انتقال مجروحین با هواپیماهای سپاه به تهران/برق تمام شهرها به جز سرپل ذهاب وصل شد

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه از 340 کشته و 4 هزار مجروح بر اثر زلزله در استان خبر داد.

مجتبی نیک کردار در رابطه با آخرین اطلاعات از زلزله استان کرمانشاه در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: در حال حاضر در مرحله امداد و نجات هستیم زیرا آواربرداری ونجات افراد از زیر آوار در اولویت کار ما قرار دارد.

وی ادامه داد: به منظور امدادرسانی به مردم عزیز راه های دسترسی تمام شهرها باز شده و همچنین راه های دسترسی به روستاها در حال باز شدن است.

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: برق تمام شهرها به جز سرپل ذهاب وصل شده اما متاسفانه با مشکل روبرو هستیم و علت آن است که منبع آب شهرهای سرپل ذهاب و قصر شیرین یک سرابی است که به دلیل وقوع زلزله کِدر شده، بنابراین در حال حاضر آبرسانی به نقاط استان هستیم.

نیک کردار افزود: تا به این لحظه حدود 340 نفر کشته و 4 هزار مجروح داشته ایم که مجروحین به مراکز درمانی مختلف اعزام شدند و حتی هماهنگی ها صورت گرفته تا تعدادی از مجروحین در فرودگاه کرمانشاه با هواپیماهای سپاه به تهران منتقل یابند زیرا 1200 تخت در تهران آماده برای پذیرش مجروحین استان کرمانشاه هستند.

وی افزود: 33 هلی کوپتر برای انتقال مجروحین به فرودگاه کرمانشاه از سمت بیمارستان ها و مراکز درمانی آماده هستند.

نیک کردار در رابطه با وضعیت بخش ازگله ادامه داد: فعالیت های امدادرسانی به ازگله آغاز شروع شده است.

901/900

کد خبر: 870303

وب گردی

وب گردی