گزارش سایت فدراسیون جهانی از بسکتبال ایران

سایت فیبا در گزارشی نوشت: تیم ایران همان‌طور که انتظار می‌رود، گزینه نخست پیروزی در مسابقات پیش‌ِرو است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون جهان بسکتبال (فیبا)، تیم ملی بسکتبال ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی 2019، مقابل هیچ تیمی پا پس نخواهد کشید. تمام بازیکنانی که در مسابقات کاپ آسیا 2017 حضور داشتند از جمله محمد جمشیدی و حامد حدادی به اردوی تیم ملی ایران دعوت شدند تا در مسابقات انتخابی جام جهانی به میدان بروند. حدادی و جمشیدی در تیم ستاره‌های کاپ آسیا در بیروت نیز انتخاب شدند.

تیم ایران، ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه است. آنها 9 بازیکن زیر 23 سال شامل بهنام یخچالی، سجاد مشایخی و وحید دلیرزهان دارند. روزبه ارغوان، اوشین ساهاکیان و ارسالان کاظمی نیز ستاره‌های تیم ایران هستند که تجربه بالای آنها قطعاً به کمک دیگر بازیکنان جوان ایران خواهد آمد.

حدادی، کاظمی، جمشیدی و یخچالی در واقع، رهبران تیم ایران هستند. تیم ایران همان‌طور که انتظار می‌رود، گزینه نخست پیروزی در مسابقات پیشِ‌روست.

تیم ایران در گروه D مسابقات انتخابی جام جهانی 2019 با تیم‌های عراق، قزاقستان و قطر رقابت خواهد کرد. شاگردان مهران حاتمی روز جمعه 3 آذر در ورزشگاه شاهزاده حمزه به مصاف عراق می‌روند و دوشنبه 6 آذر، میزبان قطر در سالن آزادی هستند.

602

کد خبر: 870323

وب گردی

وب گردی