وضعیت بیمارستان های کرمانشاه به شرایط پایدار برگشته است

قائم مقام وزیر بهداشت در کرمانشاه گفت: با تلاش های شبانه روزی تیم های درمانی در بیمارستانهای استان، وضعیت به شرایط پایدار برگشته است.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر ایرج حریرچی، قائم مقام و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه بازدیدها از بیمارستانها و مراکز درمانی استان کرمانشاه درحاشیه بازدید از بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه، گفت: خدمات درمانی به مصدومان با تدبیر و مدیریت بحران بسیار خوب در حال ارائه است و از تعداد 359 مورد پذیرش ، 219 بیمار بستری شده و اعمال جراحی، اعصاب، ارتوپدی لازم برای آنها انجام شده است.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه کادر درمانی اعم از پزشکان، پیراپزشکان، پرستاران عملکرد بسیار موفقی در رابطه با مدیریت این حادثه داشته اند و از زمان وقوع حادثه تاکنون با رویی گشاده و با اقتدار، بدون وقفه مشغول خدمت رسانی به هموطنان آسیب دیده هستند.

سخنگوی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: در حال حاضر وضعیت بیمارستانهای استان به شرایط پایداری برگشته است و امیدواریم با تلاش تیم درمانی همه مصدومین این حادثه تلخ خدمات درمانی مناسبی را دریافت و ترخیص شوند .
قائم مقام وزارت بهداشت در ادامه افزود: در بازدید دیگری که از بیمارستان امام حسین (ع) وابسته به سپاه پاسداران داشتم ، تعداد 330 مصدوم در این بیمارستان پذیرش و تعداد 145 مورد نیز بستری شده اند که علاوه بر اداره و مدیریت بیمارستان امام حسین، روند ارائه خدمات درمانی در بیمارستان صحرایی که با امکانات سپاه پاسداران برپا شده است را نیز نظارت می کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:با اعزام جراحان ارتوپدی به بیمارستان صحرایی، شرایط ارائه خدمات درمانی در آنجا نیز به وضعیت باثبات و رضایتمندانه ای رسیده است.

701

کد خبر: 870356

وب گردی

وب گردی