قمی: سرانجام یارانه ها در گزارش 100 روزه مشخص شود

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه درچند روز آینده رئیس جمهور گزارش صد روزه خود را از اقدامات دولت ارائه خواهد کرد،گفت : در این گزارش باید وضعیت درآمد و هزینه ها مشخص شده باشد.

محمد قمی نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، در مورد اقداماتی که دولت در این چند وقتی که بر سر کار آمده و انجام داده است گفت: دولت باید درآمد داشته باشد تا کارهای اقتصادی بکند و بستر هایی باید وجود داشته باشد تا بتواند کارهای فرهنگی و سیاسی انجام دهد.

وی با اشاره به شرایط نامساعد منطقه و تحریم هایی که بر علیه ایران اعمال شده است، اظهار داشت: این موارد بر دولت تاثیر می گذارد و همچنین مشکلات مالی که بر سر راه آن است باعث می شود تا وضعیت اقتصادی خوبی نداشته باشد و این مسئله بر روی اقتصاد مردم هم موثر است.

قمی اظهار داشت: اگر شرایط برای دولت مساعد باشد حتما اقدامات متناسب برای مردم انجام می دهد در حال حاضر شرایط مالی دولت مناسب نیست.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عنایات رهبر معظم انقلاب و کارهای دولتمردان ابراز کرد: در کشور فضای وحدت نسبی به وجود آمده است و روحیه دشمن ستیزی در مردم تقویت شده و کدورت ها در این قضیه کنار رفته است اما در زمینه اقتصادی اقدام خیلی مثبتی انجام نشده است.

وی با در نظر داشتن این که طی چند روز آینده رئیس جمهور گزارش صد روزه خود را از اقدامات دولت ارائه خواهد کرد گفت: در این گزارش باید وضعیت درآمد و هزینه ها مشخص شده باشد.

قمی ادامه داد: روحانی باید توضیح دهد در عرصه تولید و حتی فرهنگ چه اقداماتی را انجام داده است.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسئله یارانه ها ابراز کرد: رئیس جمهور در گزارش صد روزه ای که می خواهد ارائه دهد باید بگوید برای این موضوع چه اقداماتی را انجام داده و حل مسائل مربوط به آن اقدام شجاعانه ای می خواهد تا سرانجام یارانه ها را به گونه ای رقم بزند تا به نفع مردم و مستضعفین تمام شود و بقیه اقشار هم بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: در این گزارش باید به مسئله برجام و تحریم ها هم پرداخته شده باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان ضمن تأکید بر این که در گزارش صد روزه باید به مسائل کشاورزان هم پرداخته شده باشد ابراز کرد: باید مشخصا اقداماتی که برای دامداران و اوضاع و احوال لبنیات انجام شده و خیلی از مسائل دیگر توضیح داده شود.

303

کد خبر: 870417

وب گردی

وب گردی