امضای تفاهم نامه  مخابرات ایران با مرکز رسانه های دیجیتال

تفاهم نامه در اختیار قرارگرفتن زیر ساخت های سخت افزاری و نرم افزاری بین مرکز رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد و مخابرات ایران در حاشیه یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال به امضا رسید.

به گزارش ایسکانیوز از یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال، صبح امروز دوشنبه 22 آبان ماه تفاهم نامه ای بین مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شرکت مخابرات ایران به امضا رسید.

بر اساس این تفاهم نامه، شرکت مخابرات ایران متعهد شد تا مراکز دیتا و زیرساخت های خود را در اختیار تولیدکنندگان محتوا قرار دهد تا آنها بتوانند بستر مناسب تری برای عرضه محتوا داشته باشند.

همچنین شرکت مخابرات ایران متعهد شده تا پلتفرم و مراکز داده و به طور کلی زیر ساخت های سخت افزاری و نرم افزاری را در اختیار مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دهد تا ناشرین دیجیتال بتوانند از فضای ایجاد شده جهت بسط و توسعه عرضه محتوا استفاده کنند.

مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار است با معرفی استارتاپ ها و کسب و کارهای نو پا به شرکت مخابرات ایران معرفی شوند تا شتاب دهنده ها از آنها حمایت کنند تا آنها بتوانند از ظرفیت هایی که مرکز رسانه های دیجیتال دارند بهره ببرند.

502

کد خبر: 870436

وب گردی

وب گردی