احمدی رییس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی "دکتر وحید احمدی" را به سمت مشاور وزیر و رییس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، متن کامل این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر وحید احمدی

سلام علیکم،

با عنایت به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی در چهار سال گذشته، به موجب این حکم به سمت مشاور وزیر و رییس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور منصوب می شوید.

اجرایی کردن برنامه های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی بر پایه قوانین، سیاست ها و برنامه های مصوب و بهره مندی از ظرفیت های موجود در دانشگاه ها وموسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری و تعامل با همه نهادهای فعال و دستگاه های مسئول از جمله اقدامات مورد تاکید است که انتظار می رود با بهره گیری از ظرفیت های موجود در آن مرکز انجام پذیرد.

امید است با استعانت از خداوند متعال و اتخاذ رویکرد توام با عقلانیت و اعتدال و با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در انجام وظایف محوله موفق باشید.

پیش از این، دکتر حمید کاظمی، مسئولیت ریاست مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور را برعهده داشت. وزیر علوم در نامه جداگانه ای با استعفای دکتر کاظمی موافقت و از "زحمات بی شائبه" وی در دوران تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

در نامه دکتر غلامی خطاب به دکتر کاظمی، رییس پیشین مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور آمده است: "بدون شک تلاش های مستمر شما در حوزه علم و فناوری و خدمت به دانشگاهیان پیوسته ملحوظ نظر اقشار فرهیخته جامعه و مشمول اجر اخروی نزد ایزد متعال خواهد بود. استمرار توفیقات جنابعالی را در خدمت به پیشبرد اهداف آموزش عالی از خداوند متعال مسئلت می نمایم."

گفتنی است دکتر احمدی پیش از این حکم، به مدت چهار سال به عنوان معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم فعالیت می کرد. وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امروز در حکمی دکتر مسعود برومند را به عنوان معاون جدید پژوهش و فناوری این وزارتخانه منصوب کرد.

کد خبر: 870438

وب گردی

وب گردی