تعیین و حدود وظایف وزارت ورزش در جلسه امروز کمیسیون فرهنگی

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: اعضای کمیسیون فرهنگی در بررسی و تصویب برخی از بندهای ماده ۴ لایحه اساسنامه وظایف و اختیارات وزارت ورزش محدوده فعالیت این وزارتخانه را مشخص کردند.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در این جلسه ادامه رسیدگی به لایحه اساسنامه وظایف و اختیارات وزارت ورزش در دستور کار اعضای کمیسیون قرار داشت که بخشی از ماده 4 آن توسط اعضا بررسی و تصویب شد.

وی افزود: ماده 4 این لایحه مشتمل بر دو بخش ورزش و جوانان وزارتخانه است که در حوزه ورزش 9 بند از 18 بند مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: موضوع بندهای تصویب شده در مورد محدوده وظایف و اختیارات و حدود فعالیت‌های وزارت ورزش بحث کرده بود که به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

پژمان‌فر در پایان خاطرنشان کرد: بخش ورزش وزارت ورزش و جوانان در ماده 4 مشتمل بر دو بخش وظایف و اختیارات است که 9 بند اول آن مربوط به وظایف است که در جلسه امروز به تصویب رسید و 9 بند دوم مربوط به حوزه اختیارات این وزارتخانه در حوزه ورزش است.

منبع: فارس

کد خبر: 870452

وب گردی

وب گردی