کلیات لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری، صنعتی و اقتصادی در کمیسیون شوراها تصویب شد

سخنگوی کمیسیون شوراها از تصویب کلیات لایحه ایجاد 7 منطقه آزاد تجاری وصنعتی و 12 منطقه ویژه اقتصادی در نشست امروز کمیسیون متبوع خود خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، اصغر سلیمی سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در تشریح نشست امروز کمیسیون متبوع خود، گفت: کلیات لایحه ایجاد 7 منطقه تجاری، صنعتی و 12 منطقه ویژه اقتصادی در این نشست تصویب شد.

وی ادامه داد: دبیر مناطق آزاد در نشست امروز حضور یافت و بعد از بحث وبررسی کلیات این لایحه در کمیسیون شوراها به عنوان کمیسیون فرعی تصویب شد.

نماینده مردم سمیرم تأکید کرد: قرار شد کمیته‌ای در این کمیسیون تشکیل شده تا با حضور کارشناسان مناطق آزاد شاخص‌ها و جزئیات ایجاد مناطق ‌آزاد بررسی شود.

سلیمی اظهار کرد: سه شنبه هفته آینده در دو نوبت صبح وعصر جزئیات این لایحه در کیمسیون شوراها بررسی خواهد شد.

وی همچنین از انتخاب علیرضا بیگی و محمودی شاه‌نشین برای بازدید از مناطق زلزله زده خبرداد و گفت: این دو عضو کمیسیون شوراها امروز ساعت 17 به منظور بازدید از مناطق زلزله‌زده‌ای همچون گیلانغرب و سرپل ذهاب به کرمانشاه خواهند رفت.

سخنگوی کمیسیون شوراها در ادامه از بررسی بند ب تبصره 13 قانون بودجه سال 96 کشور در جلسه امروز خبر داد و گفت: این موضوع با حضور مسئولان وزارت بهداشت و مسئولان سازمان مدیریت بحران بررسی شد و مشخص شد که تا کنون دولت هیچ گونه اعتباری برای پیشگیری از بیماری‌های نو پدید تخصیص نداده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر: 870455

وب گردی

وب گردی