آماده‌باش تیم‌های DVI پلیس آگاهی برای شناسایی اجساد مجهول الهویه

رئیس پلیس آگاهی ناجاگفت:تیم های شناسایی اجساد(DVI) مرکز تشخیص هویت پلیس آگاهی و استان های همجواردرآماده باش هستند و درصورت کشف اجسادمجهول الهویه درمناطق زلزله زده برای شناسایی اقدام می کنند.

به گزارش ایسکانیوز ، سردار محمدرضا مقیمی درباره اقدامات پلیس آگاهی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، اظهارداشت: پلیس آگاهی ستاد ناجا و نیز استان های همجوار در آماده باش هستند تا در صورت نیاز، تیم هایی از این پلیس به مناطق زلزله زده اعزام شوند.

وی گفت: تیم های شناسایی اجساد(DVI) مرکز تشخیص هویت پلیس آگاهی ناجا و نیز استان های همجوار در آماده باش هستند و در صورت کشف اجساد مجهول الهویه در مناطق زلزله زده ، برای شناسایی اجساد وارد عمل خواهند شد.

رئیس پلیس آگاهی ناجا در پاسخ به سوالی مبنی بر وقوع سرقت در برخی از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، به تماس تلفنی خود با رئیس پلیس آگاهی استان اشاره و بیان کرد: این خبر را تائید نمی کنم.

سردار مقیمی از شهروندان خواست از جابجایی اموال، احشام، وسایل نقلیه و... به نقاط دور دوست و خارج از محل حادثه، خودداری کنند و در صورت اضطرار جا به جایی ها بایستی با نظارت پلیس آگاهی و کلانتری ها و پس از احراز هویت افراد انجام شود.

وی ادامه داد: ؛ همچنین برای حفاظت از اماکنی که احتمال حضور سارقان متصور است، اقدامات تامینی در نظر گرفته شده است.

این مقام ارشد انتظامی پلیس آگاهی ناجا به ممانعت از ورود افراد غیر بومی در مناطق زلزله زده و کنترل آنها تاکید و تصریح کرد: در صورت حضور افراد خودجوش به منظور امدادرسانی به آسیب دیدگان با استفاده از توان سازمان های امدادی، هلال احمر و اورژانس، قطعاً افراد مورد شناسایی قرار می گیرند.

رئیس پلیس آگاهی ناجا به تمهیدات این پلیس برای شناسایی و کنترل سارقان سابقه دار و بومی استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: نیروهای مستقر در این مناطق، کنترل مجرمان را نیز انجام می دهند، نشانی و مشخصات آنان در اختیار پلیس است تا از سرقت های احتمالی جلوگیری شود.

سردار مقیمی درباره اموال بلاصاحب، گفت: محل مناسبی برای نگهداری موقت این اموال پیش بینی شده و در صورت پیدا شدن مالی که صاحب آن مشخص نبود اموال در این محل نگهداری می شود تا پس از شناسایی، به صاحب آن بازگردانده شود.

پایگاه خبری پلیس

۷۰۵

کد خبر: 870541

وب گردی

وب گردی