پیام اشرف بروجردی به زلزله زده گان کرمانشاه

رئیس سازمان اسناد وکتابخانه ملی ایران در پیامی به حادثه دیدگان زلزله استان کرمانشاه تسلیت گفت.

به گزارش ایسکانیوز، اشرف بروجردی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در پیامی کشته شدن جمعی از هموطنان را در پی حادثه زلزله غرب کشور تسلیت گفت. متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَنَبْلُوَنَّکُم بِشَیْءٍ مِّنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِّنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنفُسِ وَالثَّمَرَاتِ ۗ وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ راجِعون

سلام و درود خداوند بر مردم صبور و مقاوم استان کرمانشاه به ویژه اهالی سرپل ذهاب

مردمی که در هشت سال دفاع مقدس صبر را خسته کردند و به جهانیان نشان دادند که زندگی و مرگ دو روی یک سکه اند؛آنان که می مانند آینده بهتری را رقم میزنند و آنان که می روند از لذت جوار قرب الهی بهره می برند.

فاجعه مؤلمه ی زلزله استان کرمانشاه انسان های عزیز و شریفی را به سوی معبود برده است که قطعا لذت تقرب حق تعالی نصیبشان خواهد شد.

خانواده بزرگ سازمان استاد و کتابخانه ملی ایران و تمامی اهالی فرهنگ در این درد جانکاه خود را شریک مردمان غیور و صبور خطه غرب کشور می دانند.

بدینوسیله ضمن ابراز همدردی با مردم شریف غرب کشور از خداوند متعال آرزوی سلامتی و صحت برای همه آسیب دیدگان طلب می‌کنم و خواهانم که این غم را برای مردمان سرزمینمان آسان گرداند.

502

کد خبر: 870590

وب گردی

وب گردی