مشکلی در توزیع سوخت نداریم/ توزیع بیش از یک میلیون لیتر بنزین در مناطق زلزله‌زده

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: حدود یک میلیون و 700 هزار لیتر بنزین، حدود 320 هزار لیتر نفت سفید برای خانوارهای روستایی، 700 هزار لیتر نفتگاز، بیش از هزار و 100 سیلندر گاز 11 کیلویی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه و حدود 40 تن گاز مایع برای سرپل ذهاب توزیع شده است.

فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز، در خصوص وضعیت سوخت‌رسانی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اظهار کرد: در سرپل‌ذهاب که 4 جایگاه سوخت‌رسانی دچار آسیب شده بود از دیشب دوباره راه‌اندازی شده است و هم اکنون عملیات سوخت‌رسانی بدون مشکل انجام می‌شود.

او تصریح کرد: حدود یک میلیون و 700 هزار لیتر بنزین، حدود 320 هزار لیتر نفت سفید برای خانوارهای روستایی، 700 هزار لیتر نفتگاز، بیش از هزار و 100 سیلندر گاز 11 کیلویی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه همچنین حدود 40 تن گاز مایع برای سرپل ذهاب توزیع شده است.

سخنگوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی تاکید کرد: سوخت هوایی ATK مخصوص بالگردها به صورت مظروف از کرمان، لرستان و همدان ارسال به مناطق زلزله زده ارسال شده‌اند.

کاهی تاکید کرد: مناطق پشتیبان معین شرکت شامل منطقه همدان، لرستان و آذربایجان غربی از دیشب در حال آماده باش به سر می برند. نفتکش را از همدان کردستان و لرستان ارسال می کنیم.

او با اشاره به این‌که سه جایگاه سیار با ظرفیت هریک ۱۸ هزار لیتر در قصر شیرین آماده شده است، تصریح کرد: با هماهنگی ستاد بحران کشور این جایگاه‌ها استقرار خواهند یافت.

402

کد خبر: 870712

وب گردی

وب گردی